niedziela, 9 września 2012

Początek


     Wiadomo, rozpoczęcie działalności(jakiejkolwiek) nie należy do rzeczy najprostszych. I w tym przypadku nie oczekuję, że będzie łatwo. Wiele osób chciałoby zapewne załapać się do renomowanej ocenialni, a nie - jak u mnie - dopiero powstałej. Zdaję sobie z tego sprawę i wiem, ile trzeba, aby coś takiego rozkręcić. Nie jestem nowicjuszką, "siedzę" w tej branży od paru lat, jednakże nie pcham się od razu na Oceniającą, gdyż zamierzam się do tego odpowiednio przygotować. Mam w planach między innymi powtórkę zasad poprawnej polszczyzny. Ale to później...

      Dlatego obecnie ogłaszam NABÓR, a oto zasady <tutaj>. Mam nadzieję zebrać silną ekipę, która nie wykruszy mi się po miesiącu, przynajmniej większość będzie poważnie myślała o dłuższej współpracy.

    Kolejna sprawa... Osoby, które chciałyby zgłosić się do oceny. No dobrze, może nie siebie, ale swoją twórczość, czyli opowiadanie. Proszę bardzo, nic nie stoi na przeszkodzie. Należy jedynie przeczytać Regulamin, wypełnić jego wszystkie zasady i zostawić zgłoszenie <tutaj>. Owszem, w przypadku braku Oceniających lub zablokowania wszystkich kolejek, Wasz blog trafi do Wolnej Kolejki, ale to chyba nikogo nie dziwi, prawda?

     Co jeszcze... w zasadzie nic, co w danym momencie przychodziłoby mi do głowy.

Uroczyście przecinam czerwoną wstęgę i ogłaszam, że nowa ocenialnia Oceny Opowiadań została otwarta!

9 komentarzy:

  1. Kiepski moment na rozpoczynanie takiej działalności. Ja bym bardzo chciała, ale nadszedł wrzesień i nie chce sobie brać dodatkowych obowiązków na głowę. Zobaczymy, jak podołam wszystkiemu, to może ponownie przemyśle. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem każdy moment jest dobry. Teraz ludzie zorientowali się, ile mają czasu itp. I nie mam listy rezygnacji wraz z początkiem września. ;-) Wszystko ma swoje mocne strony.

      Usuń
  2. Ja poczekam aż pojawią się jacyś oceniający, bo nie chcę siedzieć x-czasu w Wolnej Kolejce ^^''.

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie to czy obrazek zachodzi pod tło wewnętrzne, czy nie zależy od zbliżenia strony. Jak klikniesz ctrl + to też będzie zachodził. Nie wiem czy o to Ci chodziło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już rozumiem ;-) Czyli zależy od indywidualnych ustawień. A wiesz może, który gadżet, to na blogspocie szeroka lista?

      Usuń
    2. nie wiem jak ale wiem gdzie mozesz znalezc instrukcje. Na blogu by-elfaba.blogspot.com w zakladce "instrukcje" masz wszystko wyjasnione ;)

      Usuń
  4. Ciekawe. Chętnie poczytam oceny, może zgłoszę swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń