sobota, 1 czerwca 2013

Podsumowanie maja



W tym miesiącu to mi przypadło napisanie podsumowania. Wiadomo, nikt nie ma w tym okresie za wiele czasu, więc zgodziłam się odciążyć Angelikę chociaż w tej kwestii i nabazgrać kilka słów. Nie przedłużając:



AlpenGold – 1 ocena
Dementorka – 0 ocen
hope – 0 ocen
Jaelithe – 0 ocen
Lois – 1 ocena
Marzycielka – 1 ocena
Noisia Weltschmerz – 1 ocena
Ola – 0 ocen
Pogrzebana – 0 ocen
snu – 1 ocena
summer-sky – 0 ocen

+ 1 odmowa z Wolnej Kolejki


W sumie napisałyśmy pięć ocen, co wynikiem jest koszmarnym, patrząc na to, ile oceniających mamy (miałyśmy) w składzie.
Skoro już przy tym jestem – niestety w tym miesiącu pożegnałyśmy dwie stażystki, które na własną prośbę opuściły ocenialnię. Najpierw była to Pogrzebana, a w ostatnich dniach także Noisia. Szkoda, że musiałyście odejść, ale wszyscy rozumiemy ten problem – nie tak łatwo wygrać z brakiem czasu.
Liczba ocen w tym miesiącu nie jest zachwycająca, szczególnie, że w Poczekalni wciąż znajduje się ponad pięćdziesiąt blogów(!) oczekujących na ocenę. Chyba nie muszę mówić, że to nie najlepiej o nas świadczy, prawda? Sama mam teraz dużo zajęć i praktycznie cały czerwiec już sobie zaplanowałam, ale mam nadzieję na napisanie tych dwóch regulaminowych ocen. A co z Wami? Dacie radę?
Rozmawiałam z Szefową i wspólnie doszłyśmy do wniosku, że czas ponownie otworzyć rekrutację i prawdopodobnie pod koniec czerwca będziemy się znów starać o nowych stażystów. Mamy nadzieję, że ze względu na wakacje zgłosi się kilka chętnych do pracy oceniających. Ale na Was też wciąż liczymy! Trzeba w końcu skrócić na dobre tę przeraźliwie długą kolejkę, prawda?  


I tak na koniec – trzymam kciuki za pomyślny czerwiec i wierzę, że gdy tylko każda z nas upora się z poprawianiem ocen, sesjami, pracą i wszystkimi obowiązkami, które skutecznie uniemożliwiają nam pisanie ocen, wróci tu pełna zapału do pracy i po wakacjach nasze kolejki nie będą wyglądały aż tak tragicznie. Wierzę w Was, dziewczyny! I w siebie po cichutku też ^^

Ściskam,

7 komentarzy:

  1. O nie, Noisia też? Wielka szkoda :( Żałuję, że dziewczyny z nami nie zostały, ale to ich decyzja.
    Odświeżenie rekrutacji jest dobrym pomysłem. W wakacje w ogóle będzie łatwiej. Z racji wolnego czasu na pewno każda z nas da radę napisać więcej niż w roku szkolnym dawała radę. To też na pewno ułatwi nam sprzątanie kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie szkoda, że tak przerzedza nam się skład :(
    Też już nie mogę się doczekać wakacji. Z jednej strony łatwiej, a z drugiej jest to równoznaczne z natłokiem nowo powstałych blogów, które będę chciały otrzymać ocenę. Ale mam nadzieję, że choć trochę uda nam się posprzątać przez ten okres wolności.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie maj wypadł źle, ale to chyba po prostu taki zapracowany miesiąc. Myślę, że teraz już będzie znacznie łatwiej.
    Mnie też szkoda, że dziewczyny odeszły, ale rozumiem, że są ważniejsze rzeczy od ocen :(

    P.S.
    Moja ocena pojawi się jutro. Już na pewno. Mam ją gotową, ale chciałabym ją jeszcze sprawdzić, jak będę wypoczęta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć.Ja tak spontanicznie.Znalazłem w necie fajną ocenialnię ocenialni.Dla jaj możecie sie pozgłaszać.Pozdro.

    Tajemncizy Anonymus..
    Xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałem ebałt adres:
    http://ochrzan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Statystyki rzeczywiście marne i naprawdę szkoda, że dziewczyny były z nami tak krótko.
    Też mam nadzieję, że w wakacje coś się ruszy, choć mam swoje za uszami - nie publikuję ocen zbyt często. Szczególnie teraz - zaczynają się sesje... Mimo to trzeba wziąć się za siebie, bo kolejki rzeczywiście są długie.
    Trzymam kciuki za Was i za siebie.

    OdpowiedzUsuń