niedziela, 11 maja 2014

Majowe porządki



Pojawiam się tu dzisiaj tylko po to, żeby pomóc chociaż trochę ogarnąć Angelice chaos, który tu zapanował. Nikt chyba nie wie, co będzie dalej z OO, a ja nie chcę się wypowiadać w imieniu kogokolwiek, bo w sumie czemu, skoro formalnie mnie tu nie ma. Jednak po cichu liczę, że oczyszczenie kolejki da przynajmniej niektórym kopa i wrócą tu z zapałem do pracy. Za siebie mogę powiedzieć tylko tyle, że zostały mi tylko (a może aż?) dwie matury ustne  (jutro i w piątek), a potem chętnie wrócę do załogi (jeśli tylko Angelika wyrazi zgodę).
Nie przedłużając, oto blogi, które na chwilę obecną kwalifikują się do usunięcia z kolejki (w nawiasach podane zostały nicki oceniających, u których blog znajdował się/znajduje się w kolejce):


BLOGI USUNIĘTE:

ZAKOŃCZONE/ZAWIESZONE:

Co do tych blogów nie mam żadnych wątpliwości – od razu znikają z kolejki, niezależnie od tego, czy oczekiwały na ocenę u którejś z oceniających, czy w wolnej.
Natomiast jeśli chodzi o blogi wymienione poniżej, ich autorów proszę o napisanie pod tym postem czy nadal są zainteresowani oceną. Jeśli do końca maja nie będzie odzewu – blogi zostaną usunięte z kolejki.

PRZETERMINOWANE:


Trzy blogi nie kwalifikowały mi się do żadnej z kategorii, dlatego do ich autorów zwracam się osobno:

Wasze blogi wciąż istnieją, ale zawieszone, bo chcecie stworzyć coś zupełnie innego. Czy w takim razie możemy się umówić, że gdy pojawi się regulaminowa ilość rozdziałów nowych historii, wtedy ponownie zgłosicie się do oceny? Bo stan Waszego zawieszenia trochę trwa (w przypadku drugiego bloga), bądź na razie dostępny jest tylko jeden krótki rozdział (w przypadku drugiego bloga) i nie wiem, jak to interpretować. Macie propozycje, które usatysfakcjonują obie strony? I tak jak w przypadku blogów przeterminowanych – proszę o kontakt do końca maja.

Ostatni blog:

Na stronie jest informacja o przeniesieniu bloga w inne miejsce. Nie do końca byłam pewna czy nowy portal(?), kwalifikuje się pod naszą ocenę, ale gdy chciałam się przekonać, wyskoczył mi komunikat, że użytkownik, którego szukam, nie istnieje. Dlatego autorkę proszę również o kontakt do końca maja, jeśli historia gdzieś w czeluściach Internetów jest jednak kontynuowana i autorka nadal jest zainteresowana oceną.

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że ten post będzie początkiem czegoś nowego, a nie definitywnym końcem OO. Trzymam za nas kciuki!

PS Dziewczyny, dajcie chociaż znać, że żyjecie, bo na forum cienko z frekwencją…

29 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że nie nadużyję zaufania, jeśli powiem, że Leaena powiedziała mi, że w związku z obecną sytuacją rezygnuje ostatecznie z oceniania. W takim razie, jeśli masz zamiar wrócić do załogi, mogłabym się przenieść do Ciebie, hope? Chciałabym jednak, żeby ktokolwiek w końcu ocenił mój blog...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym powinniście poinformować autorów powyższych blogów o obecnej sytuacji, bo nie mają oni obowiązku śledzenia ocenialni. Gaya (Panna z Bożejewa) już raz wam mówiła, że chce oceny pomimo przeterminowania (i wiem, że chce nadal), a nie odnotowaliście tego.

      Usuń
    2. No wlasnie, chce nadal! Juz fufnasty raz powtarzam Marzycielce, ze nie musi robic z tego elaboratu - nawet pol kartki z zeszytu mi wystarczy, byle tylko dostac COKOLWIEK w nagrode za tyle miesiecy czekania ;)

      Gdyby nie losowa wizyta na Katalogu nawet nie dowiedzialabym sie, ze wisi nade mna jakis termin.

      Usuń
    3. Nom, nie mam już nawet konta na bloggerze. To skomplikowane; jeżeli żyjecie, dajcie znać, a się odezwę na forum, załogo.

      Pozdrawiam,

      Usuń
    4. Jasne, Leleth, jak tylko oficjalnie wrócę na OO, wrzucę Cię do swojej kolejki. A co do poinformowania autorów - pamiętam o tym, po prostu dopiero dzisiaj mam na to czas. Na pewno zaraz nadrobię zaległości :>
      Gayaruthiel - przepraszam, moje niedopatrzenie, już oznaczam, że chcesz ocenę pomimo przeterminowania i obiecuję nie zawracać już więcej głowy ^^

      Usuń
  2. Ja jestem zainteresowana oceną. Andzia z serce-ognia

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hope, dobrze Cię znowu na OO widzieć. Ja jestem obecna i chętna do kontynuowania działalności, a na forum się zaraz zgłoszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ciągle jestem chętna do oceniana, tylko ostatnimi czasy zbyt dużo mam na głowie, by w końcu coś opublikować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Leaeno mogłabyś się do mnie odezwać na ten adres siedzibaa@gmail.com? Byłabym bardzo wdzięczna. Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. pisałam w zgłoszeniu, że chciałabym otrzymać ocenę mimo przeterminowania, nic się nie zmieniło.

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, przycisk "odpowiedz" minie dziala, wiec zapytam tutaj: mam jakiekolwiek realne szanse na ocene? Macie kontakt z Marzycielka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mamy. Niestety. Ale liczymy, że to tylko, hm, przejściowe...

      Usuń
    2. Bardzo przepraszam, że musiałyście czekać na moje odezwanie się!
      Przez ostatnie miesiące OO zeszło u mnie na bardzo daleki plan, ale za niedługo kończą się ostatnie sprawdziany, a ja będę mieć czas na blogosferę. Nie wiem, na jak długo tu wrócę, ale postaram się.
      Gayaruthiel, aż wstyd mi Cię przepraszać, że musisz tak długo czekać. Mówisz, że to może być krótka ocena - chyba faktycznie nie wycisnę z siebie prawdziwej oceny, ale na pewno dostaniesz ode mnie opinię i ewentualne rady. Nie chcę rzucać terminami, bo szkoda Twoich nerwów, ale od teraz Twoja ocena będzie na liście moich zadań :D

      Usuń
    3. Ten post dał mi kopa w tyłek i mam już 3/4 Twojej oceny :) Mam nadzieję, że w okolicach tego tygodnia ją opublikuję.

      Usuń
  8. Witam, jestem wciaz zainteresowana oceną bloga samirlih.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, jakie poruszenie! hope, zawsze potrafiłaś pociągnąć za sobą tłumy <3
    Żyjemy, żyjemy, Żyjemy!!!
    Dziewuszki :**
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :)
    Hope, mój blog (sensacyjne.blogspot.com) wisiał u Ciebie w kolejce przed Twoim odejściem (jakoś tak od sierpnia...) i wciąż zależałoby mi na otrzymaniu oceny od Ciebie – mogę liczyć na trafienie z powrotem do Twojej kolejki po tym, jak wrócisz na OO?

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, nadal jestem zainteresowana ocena mojego bloga her-infinity.blogspot.com Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej.
    Tak, jak napisałam w zgłoszeniu - proszę o ocenę nawet jeśli blog uznany został za porzucony. :)
    Pozdrawiam,
    Aśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam za niesamowicie długo tworzoną ocenę, wciąż żyję i mam się dobrze i postaram się jak najszybciej dostarczyć moje pisadło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hope? czyżby hope od niewidzialnej nici miłości? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile się jeszcze trochę orientuję w starym światku Dramione, to tak - to ta sama hope.

      Usuń
  15. A ja czekam, aż odżyjecie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa dlaczego zostałam usunięta z kolejki, mimo że pisałam, że jestem zainteresowana oceną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak poza tym, bo zauważyłam datę aktualizacji - wtedy mój blog nawet nie był przeterminowany (tak, łał - dodałam nową część w międzyczasie po tym po tym jak zostałam wrzucona do przeterminowanych). to trochę słabe, skoro został usunięty z kolejki mimo stuprocentowej zgodności z regulaminem. xd
      buziaki

      Usuń
  17. Czyżby jednak na obietnicach się skończyło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nic się od lutego nie ruszyło :(

      Usuń