sobota, 15 września 2012

Nowa Stażystka hope!


Witam!

      Minęło już trochę czasu od otwarcia i niejedna osoba może się dziwić, dlaczego mamy zastój. Otóż nic bardziej mylnego! Prawie tydzień za nami, ale nie jest on zmarnowany. Może to poświadczyć dość długa lista chętnych, którzy już niecierpliwią się czekając na swoją ocenę. Co prawda nieco gorzej u nas z Oceniającymi, jednakże... Początki przeważnie - jak nie zawsze - są trudne.


     Wreszcie dotarłam wolnym krokiem do sedna sprawy dzisiejszego wpisu. Chciałabym oficjalnie powitać w naszym gronie nową Stażystkę hopę! Ciężko mi przyzwyczaić się do małej literki przy Twoim nicku, ale w końcu zapewne przywyknę. Wracając do tematu, życzę Ci dużo weny oraz wytrwałości i cierpliwości, prawda? Niezwykle przydatne rzeczy przy pracy na jakimkolwiek blogu zajmującym się oceną innych stron.

     Mam ogromną nadzieję, że będę miała niebawem okazję zaprezentować Wam kolejnych Oceniających, z którymi nawiąże współpracę, a Wy otrzymacie szansę zgłoszenia do nich swoich wypocin. 

     A może to właśnie Ty, Drogi Czytelniku, chciałbyś przeżyć w naszym gronie przygodę, nabyć odrobinę doświadczenia czy też poznać nowych ludzi? Rekrutacja stoi dla Was otworem! <klik> Wystarczy szczypta odwagi i zdecydowania. No dalej, do piór!

     Na razie żegnam się z Wami i do - mam nadzieję - szybkiego napisania!

1 komentarz:

  1. dziękuję za miłe powitanie ;) mam nadzieję, że nie będę sprawiać za dużo kłopotów i będzie nam się dobrze współpracowało.

    OdpowiedzUsuń