sobota, 29 grudnia 2012

Uwaga! Nowa Stażystka AlpenGold!


Witajcie! 

Miałam już nie pisać żadnych długich adnotacji, ale będę sprawiedliwa - w końcu każda z Was otrzymała powitalną notkę, prawda? 

Tak więc witam nową Oceniającą AlpenGold!

Przyznacie, że apetyczny nick, prawda? Dziewczyna oczarowała mnie bardzo lekkim stylem, więc mam nadzieję, że Wam również niebawem zademonstruje swoje umiejętności.

Pod tym postem prosiłabym, abyście napisały mi swoje propozycje zmian na OO. Zbieram wszystkie pomysły i ukażę je w notce zaraz po Nowym Roku. Wtedy je przedyskutujemy i wprowadzimy w życie, dobrze? 

A tymczasem oczekujemy na drugą ocenę Dementorki.

Trzymajcie się i... Pijanego Sylwestra! No co? Raz w roku można!


27 komentarzy:

  1. Hej, AlpenGold! Witam Cię serdecznie na naszej ocenialni i życzę pomyślnego przejścia stażu ;)
    Co do propozycji zmian, na razie nic mi nie przychodzi do głowy, ale na pewno o tym pomyślę i jakby co dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, AlpenGold:)
    (Przepraszam, ale Twój nick kojarzy mi się tylko z czekoladą);)

    Co do zmian... Może przydałaby się zakładka, gdzie można pisać mniej oficjalne rzeczy, bardziej offtopować. Robimy to pod swoimi ocenami i nie zawsze fajnie to wygląda.
    Przecież każdy chce czasem luźniej pogadać.
    Poza tym niektórzy narzekają na tło postów. Jest zbyt przezroczyste, dlatego mało czytelne. Może jakiś szablon na wszystkie okazje?;)
    Myślałam też o wymienieniu oceniających w bocznej szpalcie, bo mało kto wchodzi w zakładkę Oceniające, ale to chyba bez sensu;)Tak, jak przy stażu.
    W tej chwili nie mam więcej pomysłów, pouciekały mi z głowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zakładka na rozmowy to bardzo dobry pomysł. Nie będzie bałaganu pod ocenami ;)
      I też jestem za tym, żeby znaleźć jakiś ładny, uniwersalny szablon.
      A co myślicie o tym, by w nowym roku zorganizować jakiś konkurs/zabawę dla czytelników ocenialni? Mogłoby być ciekawie, hm?

      Usuń
  3. Nie wiem, czy jako czytelnik, a nie oceniająca mogę się wtrącić, ale podpisuję się pod tym tłem. To znaczy - przezroczystość niekoniecznie wpływa dobrze na czytelność. Ja np. mam netbooka i dużo blogów mi się "zmniejsza", u Was aż tak bardzo tego nie widać, ale u niektórych jak chcę przewinąć w lewo/prawo stronę to mi zdjęcie przebija pod tekstem. Zamotałam, wiecie, o co chodzi?
    A co do konkursów, to jestem jak najbardziej za!
    I jeszcze jedno - może takie wyróżnienie dla dobrych blogów? Tzn. np. kategoria dla blogów które otrzymały np. oceną wyższą niż jakiś tam próg. Czytelnicy na pewno z chęcią tam zajrzą i szybciej znajdą coś, co warto będzie czytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za takim pomysłem! Myślę, że zakładka dla blogów mieszczących się w kategorii zaawansowanej i wyżej mogłyby dostać takie wyróżnienie.
      A, jako czytelniczka, jak najbardziej masz prawo do wyrażenia swojej opinii, a nawet jest ona bardzo mile widziana.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Jeśli mogłabym dorzucić propozycję od siebie... Myślę, że Poczekalnię i Zgłoszenia z ramki "Przydatne" po prawej warto by przenieść na górę. W końcu są to ważne podstrony, które wpływają na zgłoszenia (np. widząc menu na górze, petent zakłada, że tam znajdzie również miejsce do zgłoszeń, a gdy go tam nie ma, musi szukać, co czasem kończy się dobrze, a czasem kończy się zgłoszeniem zostawionym w złym miejscu) czy na decyzję o wyborze oceniającej (jedni lubią zgłaszać się do osób z niewielkimi kolejkami, a inni patrzą, czy w czyichś kolejkach nie ma znanych im blogów, których autorzy mają podobne poglądy na ocenianie oraz krytykę). W końcu, jak sama nazwa zakładki głosi, są to podstrony przydatne, chyba nawet bardziej od pozostałych w niej umieszczonych, nie rozumiem tedy, dlaczego miałyby być oddzielnie od głównego menu, że tak je nazwę.
    Pozdrawiam ciepło i udanego Sylwestra oraz szczęśliwego Nowego Roku życzę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. A jeśli tych linków w Menu na górze zrobiłoby się za dużo, to myślę, że kryteria albo kategorie można by było przenieść na prawą stronę, bo w sumie przydatne są tylko nam, oceniającym, nie czytelnikom i potencjalnym klientom.
      Pozdrawiam również i życzę wspaniałego Sylwestra

      Usuń
  5. dobrze że nie amber :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy nową stażystkę ;)

    A co do zmian:

    Pisałam już kiedyś o tym oznaczeniu linków w poczekalni, jeśli autor bloga zamieścił coś "specjalnego" w swoim zgłoszenia. Myślę też, że warto by usuwać zgłoszenia blogów, które zostały już ocenione.

    Sądzę też, że zakładka w której autorzy mogliby zamieszczać swoje pytania do nas mogłaby być pomocna. Teraz naprawdę można się nadziwić, gdzie się znajduje takie komentarze :p

    A co do tego wątku na rozmowy: nie lepszy byłby taki mini-czat?

    Jestem prawie pewna, że miałam tu napisać coś jeszcze, więc może przypomnę się później ;)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O! Witamy, witamy! Nie spodziewałam się nowej Stażystki, ale to miłe zaskoczenie, szczególnie, że nasze kolejki pękają w szwach ;) Już się nie mogę doczekać, aż pochwalisz się nam tym zachwycająco lekkim stylem, droga AlpenGold (słodko to brzmi ^^)

    Przeczytałam pomysły dziewczyn na zmiany, które warto byłoby wprowadzić i w sumie jestem jak najbardziej za! Ostatnio kreatywnością nie grzeszę, więc na razie nie dodam nic od siebie, ale obiecuję się odezwać, gdyby przyszło mi coś do głowy. Poza tym wiesz, Angeliko, że jak coś mam do powiedzenia, to od razu dają Ci znać. Ja raczej wolę załatwiać wszystko na bieżąco :>

    Pozdrawiam i również życzę Wam szampańskiego Sylwestra! ^^ Ja nawet nie planuję wstawać pierwszego stycznia, w końcu trzeba odespać za cały 2013 xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzięło mnie na nocne rozkminy i doszłam do wniosku, że jest coś, co my, Oceniające, powinnyśmy zmienić.

    Tak patrzę na liczbę postów i wszystkich jest 39. Z tego 19 ocen. Czyli Angelika napisała 20 informacji SAMA(!) podczas gdy my wszystkie razem wzięte tylko 19 ocen xd ej, dziewczyny, może jakieś postanowienie noworoczne, co? Żeby więcej pisać? Ja wiem, że ciężko, ale ja zamierzam spróbować przynajmniej ocenę na dwa tygodnie pisać. To chyba wykonalne, nie? ^^ Kto jest ze mną łapka w górę!

    PS. Rzeczywiście przyda nam się zakłada na luźne rozmowy xd

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra, ale te moje posty nie były przecież wyczerpujące, prawda? :) Jednak cieszy mnie Twój zapał(patrząc na kolejki blogów). Teraz nieco tendencja się odwróci, bo będzie więcej Oceniających i mniej Stażystek:)

      Usuń
    2. Ambitnie, hope, brawo ^^ I myślę, że każdej z nas przydałoby się takie noworoczne postanowienie. Dla mnie dwie oceny na miesiąc mogą się okazać niewykonalne, ale jedna na miesiąc to już, myślę, zadanie o realistycznie pozytywnym wyniku, jeśli się jakoś sprężę xD
      Łapka ląduje w górze!

      Usuń
  9. Witaj AlpenGold! Jak fajnie, że zawitała kolejna stażystka.

    Co do zmian, popieram wszystkie. Sama chciałam zaproponować usuwanie zgłoszeń blogów ocenionych, ale już zostało to powiedziane, więc podbijam tylko sugestię summer-sky. Konkursy, czat, pisanie więcej ocen... tak, mam nadzieję, że będzie tylko lepiej.

    No i szablon. Może być stary, może być nowy, ale lepiej żeby wykonany był w innym programie graficznym niż aktualny. Jest co prawda estetycznie, lecz, przynajmniej u mnie, kiepsko się czyta. To taka mała dygresja.

    I co byście powiedziały, gdyby opisy Oceniających nie były w jednym poście? Widziałam ostatnio, że na Ławie również zrezygnowano z tego rozwiązania i wygląda to o wiele lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli coś takiego, żeby na podstronie z oceniającymi były osobne linki do opisu każdej z nas? Tak, myślę, że wyglądałoby to schludniej i każdy łatwiej i szybciej dotarłby do informacji, których szuka.

      Usuń
    2. W rzeczy samej.

      Jaelithe, w podsumowaniu Twojego stażu napisałaś mi, iż niedługo pojawi się Twoja ocena. Nie myśl, że o tym zapomniałam. ;)

      Usuń
    3. Ano, tak było xD Problem w tym, że cały czas czekamy na coś innego, a to na czyjeś podsumowanie, a to na ocenę Dementorki, a za chwilę będzie podsumowanie grudnia i notka Angeliki, a jeszcze wcześniej straciłam na tydzień internet i też nie mogłam opublikować. Wygląda to na jakieś głupie wymówki, ale tak właśnie jest. A prawda jest taka, że ocena bloga Devirose gotowa siedzi sobie w moich notatkach już jakiś czas i tylko czekam na dogodny moment, żeby ją opublikować ^^
      Tymczasem poluję sobie na nowy blog z wolnej kolejki i w sumie mam pytanie do AlpenGold, bo masz tylko jeden blog w swojej kolejce i zastanawiałam się czy nie chciałabyś jeszcze czegoś porwać z wolnej, zanim sama ją przekopię :)

      Usuń
    4. Ja Ci tylko podpowiem, że dzisiaj zgłosił się ktoś, komu zależy na ocenie od Ciebie :> Może to rozważ ;p

      Usuń
    5. O, rzeczywiście, dzięki ^^
      Mój!

      Usuń
    6. Rozumiem. Mam nadzieję, że nie odbierasz mojej ciekawości jako nachalność.

      Nie wiem, czy będę miała jeszcze okazję, więc życzenia złożę Wam teraz: wszystkiego dobrego (niech każdy sobie sam wymyśli, co jest dla niego dobre)! Do Czytelników też jest to skierowane - miło, że z nami jesteście. ^^

      Usuń
  10. Witam wszystkich. :) Mam nadzieję, że nie zawiodę. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Yhm... jestem, ciekawa czy ktokolwiek to przeczyta, ale zaczynajmy.
    Jak wszyscy wiemy, onet porwał wszystkie blogi na blog.pl no i w związku z konkretnym brakiem opcji w tym wszystkim przenoszę bloga melody-of-love.blog.onet.pl na melodies-of-love.blogspot.com
    Jestem trzecia w kolejce do Hope, zastanawiam się, czy oceniająca nie zgodzi się ocenić bloga pod nowym adresem z wszystkimi dotąd opublikowanymi rozdziałami przeniesionymi właśnie tam.

    Liczę na uwzględnienie sytuacji, w której się znalazłam i szybką odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sytuacja jak najbardziej uzasadniona ;) mogłabym się zdenerwować, gdybyś była pierwsza w kolejce, ale skoro jesteś dopiero trzecia to nie ma najmniejszego problemu ^^

      Usuń
  12. Proszę jeśli macie zmienić wygląd , to nie wracajcie do starego. Bez urazy.
    A i strona o autorkach bardzo mi się podoba.
    Cobyście powiedziały na zrobienie poradnika ?
    Czyli kilka najważniejszych rzeczy , które pomogą nam zrobić blog lepszym.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja przepraszam, ale trochę z innej beczki. Czy mogę prosić Waszą szefową o urlop dla mamy? Urodziła w nocy i jest w szpitalu. W śpiączce. Nie wiem co dalej, gdzie mam informować i co powiedzieć. Przepraszam Chiyo, że to w trakcie pisania oceny dla Ciebie, bo to trochę nie fair. Przepraszam oczekujących z kolejki mamy. Proszę Was o wyrozumiałość.
    Pozdrawiam Was wszystkich i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia AlpenGold na stażu.

    Co do zmian nie mam pomysłów.
    Mam ocenę na głowie!

    OdpowiedzUsuń