poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Odmowa - last-picture.blogspot.com

Odmowa oceny bloga Uszati - last-picture

Powód: Zawieszenie bloga, o którym poinformowała w sobotę sama autorka. Pisze, że na bloga na razie nie wraca, więc wnioskuję, że oceny też nie oczekuje. Uszati także pytałam, czy mimo wszystko chce oceny, ale odpowiedzi brak. Dlatego wystawiam kolejną odmowę.


Na koniec informuję, że jeżeli któraś z oceniających chce opublikować dziś ocenę – nie ma żadnego problemu. Uzgodniłam to z Szefową i żadna z nas nie widzisz powodu, dla którego miałabym wstrzymywać Was z publikacją ocen tylko po to, żeby odmowa wisiała dłużej na stronie głównej.    

13 komentarzy:

  1. Ja do Lois.
    Wiem, że jestem pierwsza w kolejce i jestem świadoma tego, iż mam niczego nie zmieniać.
    Cieszę się, że ocena niedługo będzie. Czekam niecierpliwie. Pozdrawiam.
    /sensitive-touch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Największą robotę, czyli treść mam już za sobą, więc dziś, może jutro powinnam już opublikować ocenę :)

      Usuń
    2. Bardzo mnie to cieszy a zarazem jestem strasznie zestresowana! Czuję, że miałaś ciężki orzech do zgryzienia... :)

      Usuń
    3. Częściowo to też kwestia wolnego czasu ostatnio oraz może ilości rozdziałów, ale faktycznie ;) Dziś już oceny na pewno nie będzie, bo się po prostu nie wyrobię, inne sprawy też jeszcze mam, a jutro szkoła ;o

      Usuń
    4. Caroline kariisxx9 kwietnia 2013 18:43

      Sama wiem jak to jest z tą szkołą. Istny koszmar. Dlatego nie naciskam na ocenę, lecz czekam niecierpliwie!
      Pozdrawiam. :) /sensitive-touch/

      Usuń
  2. Proszę o ocenę mojego bloga szept-demona.blogspot.com pomimo przeterminowania. Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie prosiłam o rezerwację Twojego bloga, więc jeśli przejdę przez staż, ocenię cię :)

      Usuń
  3. Przepraszam, że się nie odzywałam. Nie, oceny nie oczekuję już właściwie od dawna, kiedy usunęłyście mnie z wolnej kolejki z powodu zawieszenia bloga, już dawno. :3
    I przepraszam za kłopot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usunęłyśmy? To nie wiem jak, ale pojawiłaś się tam jeszcze raz :> być może ja coś znów pomyliłam... Dziwne rzeczy ostatnio mi się przytrafiają ^^

      Usuń
  4. Witam! :)
    Jestem z bloga historiarebelii. Ostatnio napisała do mnie hope w sprawie przeterminowania mojego fanfiction - no cóż, racja, trochę zwlekam z napisaniem kolejnej notki. Ocenę bardzo bym chciała otrzymać, ale zdaję sobie sprawę, iż skoro nie mam weny na to opowiadanie, to nie ma sensu go oceniać. Myślałam o rezygnacji już od dłuższego czasu, ze względu na przepełnione kolejki na tej Ocenialni. Mam wrażenie, iż ocenienie mojego bloga byłoby niejako stratą czasu - za historięrebelii nie mam zamiaru w najbliższe przyszłości się zabierać, a w kolejce czeka znacznie więcej blogów, które oczekują oceny. Uznaję, iż w moim przypadku rezygnacja będzie fair wobec Was, mimo tego że bardzo chciałabym być oceniona. Muszę się posłuchać głosu rozsądku i uczciwości, więc tak - rezygnuję z wystawienia oceny.
    Również pozdrawiam i życzę zapału do dalszej pracy :)
    Satu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W innym przypadku na pewno nalegałabym, żebyś mimo wszystko nie rezygnowała z oceny, skoro tak Ci na niej zależy, ale sama widzisz, jaka jest sytuacja. Gdybyś nawet zdecydowała się czekać na ocenę, musiałabyś się pewnie uzbroić w cierpliwość. Duuużo cierpliwości.
      Jeśli jednak postanowisz kontynuować historięrebelii - serdecznie zapraszam do ponownego zgłoszenia. Może wtedy nie będziemy już miały takich przepełnionych kolejek? ^^

      Skoro sytuacja została wyjaśniona, nie będę pisać odmowy, bo to mija się z celem. Po prostu usunęłam Cię z kolejki. Ale jeszcze raz - jeśli kiedyś wrócisz do prowadzenia bloga, zapraszam do oceny.

      Pozdrawiam,

      Usuń
  5. Wysłałam zgłoszenie w dwóch osobnych e-mailach, ponieważ nie mam Worda.
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń