niedziela, 7 kwietnia 2013

Witamy nową Stażystkę snu!



     Mam ogromny zaszczyt powitać snu! Moja Droga, czego by Ci tu życzyć… Może na sam początek pozytywnego przejścia stażu, a jeszcze zanim, to dużych pokładów weny i wytrwałości. Bardzo się cieszę, że dołącza do nas kolejna osoba i mam nadzieję, że zostanie z nami na dłużej. Już tak oficjalnie – chciałabym Ci jeszcze raz pogratulować dobrej oceny rekrutacyjnej. Jestem pewna, że pozostałe Oceniające pomogę Ci w ewentualnych niedociągnięciach i z oceny na ocenę będziesz nas wszystkich zaskakiwać. Do boju, snu!
     A teraz z innej paki. Wiem, że parę Oceniających chciało opublikować swoje oceny. Ja na razie nie mam w planach żadnego nowego postu, więc sprawę dogadania się co do terminów zostawiam Wam.
    Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na ocenę Lois, gdyż chciałabym za niedługo wrzucić podsumowanie stażu.

P.S. Też macie wrażenie, że nadchodzi wiosna, a w związku z tym wszystko powoli rusza?

10 komentarzy:

  1. Witaj, snu! Oby Ci się dobrze oceniało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na to wygląda :D Zresztą sam szablon mamy bardzo wiosenny. Przepraszam, że to tak trwa, ale już większość treści oceniłam. Na razie jednak dziewczyny nie muszą się przejmować i pytać mnie o termin.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w załodze, snu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy, snu ;) mam nadzieje, że Twoje przybycie nas zmotywuje i dzięki temu pojawi się więcej ocen :> a Tobie życzę dużo weny i jeszcze więcej cierpliwości ^^ jeśli chodzi o zaklepywanie terminów ocen, to przypominam, że od tego mamy forum. Niech będzie wszystko w jednym miejscu, żeby się nikt nie pogubił/o niczym nie zapomniał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, snu.
    Witaj w załodze. Życzę Ci pomyślnego przejścia stażu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, snu! :D Świetnie, że nasza ekipa się powiększa. :) Życzę Ci przyjemności w pisaniu ocen. ;)
    A co do wiosny - nareszcie ją poczułam! Słońce pięknie świeci za oknem, śniegu już tylko jakieś brudne garstki na poboczach. Co prawda jeszcze jest dosyć chłodne powietrze i czasami mocniej zawieje, ale co z tego. :D Już mam dość tej zimy, niech w końcu ustąpi miejsca wiośnie na dobre. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wieje i pada i jak nie dostanę wkrótce odrobiny słońca to totalnie zwariuję -.-

      Usuń
  7. Dzięki, dziewczyny! :)
    Ja również witam Was bardzo serdecznie. Jestem niesamowicie podekscytowana, że mogłam do Was dołączyć i aż rączki mnie świerzbią do pisania ocen - tak więc na brak weny na razie nie mam co narzekać.
    I właśnie, forum! Zupełnie zapomniałam. Już lecę się na nim zarejestrować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj na OO, snu. Powodzenia na stażu i przyjemnej pracy, Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń