poniedziałek, 15 lipca 2013

Nowa Stażystka Honnete!

Witajcie!

Szybka informacja - mamy nową Stażystkę Honnete! Wybacz, że piszę Twój nick w ten sposób, ale nie mam pojęcia, jak mam zrobić ten znaczek nad "e". 

Droga Koleżanko, życzymy Ci wytrwałości, dużych pokładów weny, ukończenia stażu, a przede wszystkim pracy w miłej i przyjaznej atmosferze oraz samodoskonalenia swoich umiejętności.

Na koniec informacja dla Amaterasu:
Niestety nie mogę przenieść Twojego bloga z Wolnej Kolejki, gdyż nasza Droga Honnete nie ocenia Naruto. Liczę, że być może ktoś niebawem się zjawi i weźmie Twoje opowiadanie pod swoje skrzydła.

Całuję!

8 komentarzy:

  1. Bonne chance. :) Lubisz/uczysz się francuski/ego czy tylko taki zbieg okoliczności? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merci, merci :) Uczę się francuskiego w szkole dwujęzycznej ;)

      Usuń
  2. Jak to dobrze, że już się ktoś zgłosił! Odzyskuję nadzieję, że nie stracimy przez to formy.
    Witaj, Honnete, powodzenia i dużo wytrwałości - to, jak widać, jest najbardziej pożądane podczas pracy tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Honnete. Ja również się cieszę, że do nas dołączyłaś ;) Nareszcie ktoś przychodzi, a nie odchodzi. Mam nadzieję, że spodoba Ci się na naszej ocenialni i że wena Cię nie opuści. Życzę pomyślnego przejścia stażu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Honnete;)
    Cieszę się, że ktoś doszedł, bo wciąż mam nadzieję, że OO jeszcze odżyje. Mimo że niemal w tym samym czasie połowa z nas odeszła. Nie ma się czym chwalić.
    Życzę Ci powodzenia, dużo wytrwałości i zapału:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj na OO, Honnête! Pomyślnego przejścia stażu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witamy, witamy! Mam nadzieję, że Ci się u nas spodoba i zostaniesz na dłużej! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, napisałam gdzieś komentarz, ale chyba nie tam gdzie trzeba... Nie wiem jak to w ogóle możliwe, ale mniejsza z tym.
    Dziękuję wszystkim za tak serdeczne powitanie mnie na Ocenach :) Jest mi bardzo miło z tego powodu.
    Nie szkodzi, że mój nick jest bez ,,ê", naprawdę to żaden problem.
    Jeśli chodzi o moją pierwszą ocenę, to powinna się pojawiać pod koniec dnia.
    Całuję.

    OdpowiedzUsuń