czwartek, 11 lipca 2013

Parę spraw organizacyjnych.

Witajcie!
Od pewnego czasu zbierałam się z napisaniem paru informacji. Jak widać po naszej kondycji aktywności na blogu, nie za dobrze nam idzie. Wiem, są różne czynniki zewnętrzne, osobiście również przeżywam mały kryzys, kiedy tak naprawdę dobrze nie zaczęłam wakacji. Tylko może zacznę od początku.
Hm, na pierwszy ogień pójdą smutne informacje. Ostatnimi czasy odeszła od nas summer-sky oraz Ola. Dla pocieszenia powiem, że ta druga kiedy tylko uporządkuje nieco swoje życie zamierza do nas wrócić. Za około pół roku. Mam nadzieję, że nie pogniewa się, iż zdradziłam ten rąbek tajemnicy. A Wy jesteście świadkami, że tak właśnie powiedziała, prawda?
Kolejna sprawa. Chodzą mnie niepokojące słuchy, że na tym się nie skończy. Mam na myśli odejścia. Dziewczyny, oczywiście, nikogo nie trzymam tu na siłę, nie zmuszam, tylko proszę o jedno – żeby Wasze decyzje nie były zbyt pochopne. Chodzi mi o jakiś gorszy dzień, nawet dni, które przecież zdarzają się każdej z nas. Wcześniej szkoła, teraz wakacje, więc… czy to aby nie błogie lenistwo?
W związku z powyższym podjęłam parę decyzji. Pierwsza z nich – otwieramy rekrutację. Nieco zmieniamy zasady. Przyjmiemy nowych Oceniających, którzy wprowadzą trochę życia w naszą społeczność. I jak dotąd w czasie okresu próbnego wymogiem było napisanie przynajmniej trzech ocen, to teraz liczba wzrosła do czterech, terminowych.
Jeśli chodzi o obecne Oceniające… Do tej chwili, informacje które otrzymałam, rozumiem. Włącznie z Lois, która opowiadała mi o swoim zabieganiu w tym miesiącu. AlpenGold, Dementorko, Marzycielko, oczekuję choć jednej oceny w lipcu. Bo jeśli nie teraz, to kiedy? W roku szkolnym? Niestety, ale w innym bądź razie będę musiała zakończyć z Wami współpracę. snu, zniknęłaś z blogosfery, co się z Tobą dzieje? Ostatni raz rozmawiałyśmy w maju… Jeśli nie odezwiesz się do mnie w przeciągu tygodnia, będziemy musiały się pożegnać. Tak dalej być nie może. A jeśli chodzi o ukończenie stażu – mogę zaproponować Ci ponowny okres próbny, chyba że na dniach dodasz ostatnią ocenę.
Kolejno myślałam o zamknięciu zgłoszeń. A raczej hope podsunęła mi taki pomysł i nie powiem, bo na początku moje nastawienie było dość sceptyczne do wprowadzenia takiej zmiany. Proszą o ocenę kolejni Autorzy blogów, a tak naprawdę będą musieli na nią czekać(przy dobrym wietrze) do końca roku. I po co? Lepiej zluzować nieco kolejki, a później otworzyć możliwość zgłaszania się na nowo. Bo Ci, którzy piszą teraz, to podejrzewam, że za pół roku będę kontynuowali swoje opowiadanie, jeśli traktują je poważnie. My też jesteśmy tylko ludźmi, a nie maszynami do produkowania ocen.
Następnie… Zmieniamy szablon. Plan opracowany, teraz muszę zająć się omówieniem szczegółów z konkretną osobą. Na razie nic nie mówię, bo to sprawa na zasadzie „jak wypali to czy tamto”. Szykują się spore zmiany. Mam nadzieję, że strona stanie się bardziej przejrzysta, czytelna. Owszem, symbol Ani pozostanie, coś w niej jest, prawda? Do końca lipca postaram się z tym wyrobić. Bardziej chodzi mi o to, że na dniach złożę zamówienie, a wraz z kolejnym miesiącem zaczniemy zaprzyjaźniać się z nowym szablonem.
Po napisaniu tych paru zdań czuję się źle. Bo nawet nie wiem, jak mogłabym mój stan duchowy inaczej ubrać w słowa. Doszło do tego, że choć moja idea pisania ocen na luzie kompletnie się nie sprawdziła, a spowodowała zastój. Jak zawsze powtarzałam, jestem w stanie zrozumieć pewne rzeczy, sprawy prywatne, przeciwności losu etc., jednakże tak dalej być nie może. Nadszedł krytyczny moment, kiedy jeśli teraz nic nie zrobimy, jeśli nie napisałabym tych paru zdań, być może zastój będzie trwał nadal. Moja Droga hope, od kilkunastu dni próbujesz wskrzesić ducha walki w OO, dziękuję Ci za to, bo był czas, kiedy zostawiłam Cię z tym wszystkim sama i milczałam. Dobra, sprawy ze szkołą, ale kurczę, wypowiedzieć się mogłam, prawda? Jestem na siebie zła, czasu nie cofnę. Dziewczyny! To apel do Was. Wierzę, że wszystkim nam zależy, stworzyłyśmy sympatyczną społeczność, poznałyśmy się, więc i razem przejdźmy przez ten kryzys i wspólnymi siłami spróbujmy raz a skutecznie powrócić do prężnego działania. Sama hope, my dwie, nie damy rady.

AlpenGold również odeszła.

15 komentarzy:

  1. Jej, Ola też? Mam nadzieję, że wróci.

    Cieszę się, że rekrutacja będzie na nowo otwarta, może to nam pomoże ruszyć, bo także uważam, że stworzyłyśmy naprawdę fajną grupkę i mnie też jest przykro, że nagle zrobił się tu taki zastój. Co do tej rekrutacji... może rozesłałybyśmy tę propozycję po blogach (takich, które wyglądają na porządne)? Na pewno znajdą się osoby chętne do pracy, wystarczy je zachęcić. Co o tym myślicie?

    Dobra, muszę ruszyć tyłek i napisać tę ocenę do końca lipca. W wakacje zrobiłam się jeszcze bardziej leniwa, ale dołożę wszelkich starań :)

    Zamknięcie zgłoszeń mnie zaskoczyło, ale faktycznie tak chyba będzie najlepiej. Musimy w końcu zająć się tymi wieloma bloga w naszych kolejkach, dlatego popieram to działanie :)

    Cieszę się, że pojawi się nowy szablon. Zawsze to jakiś powiew świeżości na stronie. I dobrze, że Ania zostanie ^^

    Moim zdaniem ten post był dobrym pomysłem. Czytałam go już dwukrotnie i chyba czuję się zmobilizowana. Również mam nadzieję, że ten zastój jakoś się rozwieje. Z mojej strony mogę powiedzieć, że postaram się być aktywna i nie opuścić Was w potrzebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że damy radę! Zaczęłam ocenę od treści, mam dziewięć stron o dwóch rozdziałach, więc kto wie, ile mi to zajmie. W przyszłą sobotę wyjeżdżam, mam też inne zobowiązania, o których mówiłam Szefowej, do tego (jak dobrze pójdzie) w przyszłym tygodniu drugie podejście do testu teoretycznego na prawko (8 punktów zabrakło!), więc trochę się nazbierało.
    Naprawdę nie wiem, jak i czy się wyrobię, ale mam nadzieję, że tak. Na pewno OO nie zostawię, bo zaakceptowałam te chwile "niechciejstwa" - nie, żebym zamierzała je zignorować, po prostu nie odbieram ich jako sygnał do przerwania współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam tylko nadzieję, że te zastoje w końcu opuszczą nas na dobre, bo za często mamy kryzysy. Ciągle ktoś odchodzi, ktoś przychodzi... Mam nadzieję, że po tej rekrutacji uda nam się w końcu stworzyć stałą grupę :>
    Co do Oli - nie podoba mi się takie zachowanie. Ja rozumiem, że ma mało czasu, ale nie dość, że blogi w jej kolejce czekają od... października? Listopada? To jeszcze teraz wylądowały w wolnej.
    Szablon - może teraz coś żywszego? Mdli mnie już ta zieleń. Ale ja nie znoszę pasteli, więc mi ciężko dogodzić xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego zniknął opis AlpenGold? Czyżby ona też odeszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrezygnowałam z oceniania. Przeczytaj ostatnie zdanie. ;)

      Usuń
    2. Ostatnie zdanie pojawiło się po moim pytaniu.

      Usuń
    3. Alpen, wielka szkoda :( No ale szanuję Twoją decyzję. Powodzenia w... życiu ;)

      Usuń
  5. Hej dziewczyny.
    Strasznie Was przepraszam za to moje zniknięcie z życia bloga. Myślę, że opublikuję ocenę jeszcze w lipcu, a odchodzić z ocenialni nie mam zamiaru. I bądźmy dobrej myśli. Jak zdobędziemy trochę świeżej krwi w załodze to ruszymy z kopyta.
    Jeśli chodzi o kolejki, zazwyczaj nie popieram ich zamykania, ale tym razem chyba nie mamy wyjścia, co? I też jestem za żywszymi kolorami w szablonie. Mamy lato, wakacje, fajnie by było zobaczyć w nim coś, co by się z tą porą kojarzyło ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie
    zastanawiam się co z osobami, które były w kolejce do AlpenGold, czekaliśmy dość długo na ocenę a perspektywa trafienia do wolnej kolejki niezbyt mi pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, Amaterasu. Oprócz AlpenGold odeszła również summer-sky oraz Ola. Niektóre blogi z tamtych kolejek czekają nawet i od października... Problem polega na tym, że wszyscy mają dość sporo opowiadań do oceny. Jedynie, co mogę teraz powiedzieć i zaproponować - jeśli pojawią się nowe Oceniające, mogę umieścić Wasze blogi w ich kolejkach.
      Pozdrawiam ciepło,

      Usuń
    2. To dobry układ. Rozumiem i dlatego nie mam pretensji. Liczę, że zaproponowane rozwiązanie wypali ;).
      również pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia.

      Usuń
  7. Uprzejmie informuję, że wysłałam swoje zgłoszenie na oceniającą i z zapartym tchem czekam na odpowiedź :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S Nadesłany przeze mnie tekst nie został jeszcze sprawdzony pod względem interpunkcji, ponieważ śpieszyłam się. Gdybym miała możliwość dodania analizy tutaj, z pewnością najpierw poprawię jakiekolwiek błędy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mamy chętną na oceniającą :) Mam nadzieję, że uda Ci się do nas dołączyć, Honnete.

      Usuń
    2. Otrzymałam zgłoszenie:)
      Postaram się przeczytać i odpisać dzisiaj wieczorem.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że moja ocena przypadnie Ci do gustu.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń