środa, 31 lipca 2013

Podsumowanie lipca.


Witam!

Patrząc na ubiegły – a w zasadzie nadal trwający – miesiąc, ciężko cokolwiek podsumowywać. Bo, jak widać, nadal stoimy w miejscu. I nie chodzi już nawet o pisanie ocen, ale o życie, które tu kiedyś tętniło w komentarzach. Wszyscy jesteśmy zaganiani czy mamy inne sprawy na głowie, nie mam pojęcia. Zajmijmy się jednak chwilą obecną i na początku przedstawię trochę statystyk.


W lipcu pojawiły się trzy oceny. Numer [50] dark- -clouds.blogspot.com - Honnête, [51] szuflada-marzen.blogspot.com – hope oraz [52] hogwardzcy-herosi.blogspot.com – Marzycielka.
Wystawiliśmy też sporo odmów, w łącznej liczbie 5.
Oprócz tego powitaliśmy nową Stażystkę Honnête, ale niestety opuściły nas: AlpenGold, Ola oraz snu. W związku z tym, ostatnia wymieniona Oceniająca nie przeszła pomyślnie stażu. Niestety, od maja nie mamy z nią kontaktu.
Poniżej przedstawiam posty najczęściej czytane w tym miesiącu. Muszę przyznać, że sama jestem nieco zaskoczona.


Lipiec był nieco gorszy od poprzednich miesięcy, dlatego też liczba wyświetleń przez ten okres wyniosła 7 746.
Cóż więcej… Ach, już wiem! W najbliższym czasie radykalnie zmieniamy szablon. Efekty współpracy z Dominiką z Próbszablonowania będziecie mogli podziwiać już niebawem, czyli jakoś na początku sierpnia. Tak mnie korci, ale NIE. Nie zdradzę żadnych szczegółów.
Cały czas mam wrażenie, że o czymś zapomniałam. No nic… Jeśli mi się coś przypomni, zrobię tak zwany „Edit” na końcu postu.
Buziaki,

Angelika

18 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać nowego szablonu ^^
    To fakt, ten miesiąc nie był dla nas najlepszy, ale chcę wierzyć, że to minie. W końcu prawie we wszystkim są wzloty i upadki.
    Pozdrawiam i do roboty, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) wlasnie wracam do domu. Dzis jednak na pewno nie zabieram si e za robote, bo czeka mnie osiemnastka ;) co prawda z roznych powodow mam tez troche wiecej roboty, ale nie zostawilam Was :) pisze z telefonu, stad brak polskich znakow.
    Pozdrawiam!
    Lois.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przepraszam za to, że nie zdążyłam z oceną w lipcu. Wróciłam znad morza i wracam do pisania. Jestem na razie po podpunkcie "Bohaterowie".
    Jeśli znowu nie złapie szlabanu, będę pisać ten cały przyszły tydzień.

    Jeszcze raz bardzo mi głupio i przykro, że się nie wyrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, nie żeby coś, ale nie uwzględniłyście w aktualnościach mojego urlopu, o którym pisałam na forum ;)
    I ponieważ z rana wyjeżdżam, do zobaczenia ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz! Na śmierć zapomniałam... Już uzupełniam! Przepraszam, ale jestem ostatnio strasznie zabiegana. Dobrze, że mi przypomniałaś ^^

      Usuń
    2. Nic się nie stało, dzięki ;)

      Usuń
  5. Cześć, widzę, że zgłoszenia są u was zablokowane, ale oceniająca u której byłam w kolejce odeszła. Czy w związku z tym mogłabym prosić o przeniesienie mnie do innej? Jeśli tak, to chciałabym, żeby mojego bloga oceniła Marzycielka (sensacyjne.blogspot.com). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielka jest aktualnie na urlopie i do 10 sierpnia nie mamy z nią kontaktu, ale jak tylko wróci, ustalę z nią czy może Cię ocenić i dam znać ^^

      Usuń
  6. Dementorko droga, nic się nie martw, ja teraz też mam taki czas, że kompletnie nie ogarniam :)) Nie spiesz się absolutnie, ocena nie ucieknie :) I dziękuję Ci bardzo za informację :))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym się dowiedzieć kto jest autorem tego szablonu jaki posiadacie na stronie i kto jest administratorem tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW! Wchodzę na OO, a tutaj taki szablon. Podoba mi się...

    OdpowiedzUsuń
  9. Błagam! Zmieńmy to archiwum... Może szeroka lista? Taka jak na onecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spytaj szefową, to ja mogę zrobić szeroką listę. No o tym nie pomyślałam.

      Usuń
    2. O, byłoby świetnie! Angelika pewnie sama się odezwie jak tylko zobaczy komentarze ^^

      Usuń
  10. Tu demon z wiecznej agonii. Tak wciąż oczekuję oceny pomimo że jest przeterminowany. Post powinien ukazać się do końca sierpnia. Dziękuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli jest możliwość oceny, to z chęcią z tego skorzystam. Aktualnie z braku czasu nie jestem w stanie pisać, ale z chęcią dowiem sie czy w ogóle warto było. Szamanska-kukielka

    OdpowiedzUsuń