piątek, 19 października 2012

Drobne informacje.

Korzystając z okazji, iż dana ocena nr 6 gościła już dość długo na blogu i na razie nikt nie opublikował kolejnej, wtrącę Wam krótkie wiadomości.


Po pierwsze... I to chyba głównie piszę z tego powodu - pora moje Drogie Panie Stażystki napisać parę(kilkanaście) zdań podsumowujących staż hope. Od Was w dużej mierze zależy mój werdykt. Już teraz uspokajam, iż nie oczekuję, że prześlecie mi to w najbliższych godzinach, ale do końca długiego weekendu(04.11.12r.). Jeśli któraś z Was z jakiś przyczyn nie będzie mogła tego dla mnie zrobić, trudno. Przyjmując Was na staż nie oczekiwałam tego typu pomocy. Jest to moja gorąca prośba, ponieważ chciałabym zapoznać się z Waszym zdaniem, gdyż każda z nas zwraca uwagę na coś innego. Jak to ma wyglądać? Na pewno czytacie od czasu do czasu oceny swoich koleżanek, a przynajmniej ich część. Napiszcie, co sądzicie o wypocinach hope. Na końcu prosiłabym o konkretną odpowiedź - tak lub nie. Jak same dobrze wiecie, zdanie nie musi być jednoznaczne, ale Wasza końcowa decyzja już owszem.

Cóż jeszcze... Przypominam, iż do końca stażu należy opublikować co najmniej trzy oceny. hope, została Ci ostatnia! Wyjątkiem jest Jaelithe, z którą uzgodniłam indywidualnie z przyczyn osobistych, iż opublikuje przynajmniej jedną ocenę. A tak zróbmy obecne zestawienie ku pamięci:

Dementorka - 1 ocena
hope - 2 oceny
Jaelithe - brak ocen
Leaena - 2 oceny
Ola - 1 ocena

Sumując wychodzi sześć, więc wszystko się zgadza. 

Na sam koniec chciałabym zrobić pod tym postem listę obecności Stażystek dla pewności, że żyją, bo coś tu ostatnio cicho. Napiszcie z zalogowanego konta komentarz do tej notki. 

I to chyba wszystko na dziś.

Bywajcie!


8 komentarzy:

  1. Obecna. Oczywiście pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecna. Ocena trzecia na dniach. Już w połowie napisana ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecna. Trzecia ocena w trakcie pisania. Tak jak wspominałam, mam do uwzględnienia w niej więcej rzeczy niż ostatnio, dlatego to jeszcze trochę potrwa.

    No i oczywiście pomogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stem, ocena prawie skończona, a podsumowanie oczywiście podeślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A! Właśnie skończyłam ocenę i miałam podliczyć punkty. Wyszło mi 108 punktów!!! Obliczyłam maksimum punktów i wyszło mi 165. Mogłabyś z tym coś zrobić, Oceny Opowiadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Wszystko się zgadza.
      Już tłumaczę. Zapewne policzyłaś treść(60pkt.) oraz fabułę, rozwinięcie akcji itd., to wyszło 165pkt. A punkt "Treść" jest dużym punktem nadrzędnym, w którym mieszczą się te mniejsze pozostałe. Ja tylko ten główny punkt rozbiłam na mniejsze i zrobiłam tam podział punktowy. Dlatego wyjdzie 105pkt. Ta końcówka, 5pkt., jest w sumie gratisowo w podsumowaniu, jeśli chciałabyś dać komuś dodatkowe punkty, żeby podnieść nieco wynik na przykład. A przecież jeśli wyjdzie Ci kiedyś ewentualnie 105pkt., nie ma problemu. Przepraszam, że ciągle powtarzałam słowo "punkty", ale mam grypę czy coś i zero chęci do przejmowania się poprawną polszczyzną w tym momencie.
      Mam nadzieję, że pomogłam, pozdrawiam!

      Usuń