niedziela, 7 października 2012

Serdecznie witamy Dementorkę!

No proszę, kto by pomyślał. Mamy już czwartą Stażystkę. Przyszła szkoła, a my tutaj idziemy do przodu. To wprost sprzeczne z prawami... obowiązków szkolnych? Coś w ten deseń.

Ok, nie smęcąc niepotrzebnie powiem tylko, że gratuluję Ci Dementorko dostania się na staż. Napisałaś dość wyczerpującą ocenę i mam nadzieję, że z każdą kolejną będzie coraz lepiej. Trzymam kciuki! Również za pozostałe dziewczyny. I jak widzę, za niecały miesiąc podsumujemy okres próbny hope.



Mam do Was pytanie. Czy sądzicie, że powinnam publikować podsumowania kolejnych miesięcy? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Organizacyjnie powiem, że oczekuję na jeszcze jedno - mam nadzieję - pewne zgłoszenie, które powinno dojść na dniach. Czekam na nie z niecierpliwością!

A! I postanowiłam, że zakładka Oceniające pozostanie w takiej formie, w jakiej jest. Wydaje mi się być bardziej czytelna dla osób, które nie mają czasu zastanawiać się nad wyborem Oceniającej, a jednocześnie jeśli ktoś będzie miał życzenie poczytać opis, również go znajdzie.

I teraz informacja nie do tematu. Wkrótce dodam do linków ankiety/sondy, które pomogą mi opracować pracę semestralną z przedmiotu Ochrona Środowiska. Byłabym wdzięczna za głosy.

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Witamy Dementorkę! :> życzę zapału do pracy, bo to jest tutaj potrzebne najbardziej! :)
    Wydaje mi się, że można spróbować z tymi podsumowaniami. Tam będzie czarno na białym, kto ile ocen opublikował i będziesz mogła tam napisać, komu idzie najlepiej, a kto powinien się trochę bardziej postarać. I dla nas, oceniających, powinno to być dosyć motywujące ^^

    Daj znać, kiedy dodasz sondy. Bardzo chętnie Ci pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! Mam jeszcze jedną sprawę. Coś się chyba dzieje z archiwum (przynajmniej u mnie) bo nie mogę otworzyć poprzednich ocen. Zamiast w szerokiej liście pokazują się pod nią.

      Usuń
    2. Tak, było coś nie tak z tym archiwum... ;/ usunęłam je, bo mnie zdenerwowało. Pozdrawiam!

      Usuń
    3. a to nie lepiej (i łatwiej) byłoby wstawić zwykłe archiwum? Takie z podziałem na miesiące itd.?

      Usuń
    4. Pewnie masz rację, ale jeśli mam być szczera, to zapis graficzny takiej formy mi się nie podoba i w dodatku pokazywałoby moje ogłoszenia. Wiem, wybredna jestem^^

      Usuń
  3. Witaj, Dementorko! Życzę zapału do pracy oraz wielu wyczerpujących ocen. Wiem, że lubisz fanfiction, więc życzę Ci żebyś miała ich dużo, nawet bardzo dużo, w kolejce.

    Tak, hope ma rację. Takie podsumowania są pożyteczne - widać wszystko czarno na białym. Ale zamiast tylko pisać kto ile wystawił odmów i napisał ocen, można by naskrobać też coś jakie te oceny były i czy należy coś poprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i jeszcze raz dziękuje za przyjęcie na staż i miłe powitanie. A co do podsumowań miesiąca na ocenialni to, według mnie podstawa, więc jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Wielu wspaniałych ocen i ciekawych blogów.
    Pozdrawiam całą ekipę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, Dementorko, witaj w ekipie!
    Też jestem za wprowadzeniem podsumowań miesięcy i popieram także pomysł Leaeny co do komentowania ogólnie ocen. To pozwoli nam się sporo nauczyć i poprawić, co trzeba.
    Hej, Midori ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Wami dziewczyny;-)
    A mam jeszcze jedną sprawę. Czy chciałybyście od listopada, abym robiła ankietę na najlepszą Oceniającą danego miesiąca? W sensie sonda z Waszymi nickami.

    OdpowiedzUsuń
  8. yyy... mi tam obojętnie i nie będzie przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń
  9. A! Miałam też podać limit:
    do pięciu blogów.

    OdpowiedzUsuń