piątek, 5 października 2012

Witamy nową Stażystkę Jaelithe!

Jak widać grono naszej załogi stale się powiększa, z czego się bardzo cieszę. Doszła do nas Jaelithe, która - uwaga! - zajmie się ocenami blogów z Wolnej Kolejki z przyczyn osobistych(z braku czasu). Uwzględniłam jej prośbę, bo po przeczytaniu ocen, które mi nadesłała, urzekła mnie swoim stylem. I sądzę, że każdemu należy dać szansę, bo przecież praca na Ocenialni ma przede wszystkim sprawiać przyjemność, a równocześnie nie kolidować z życiem prywatnym każdej z nas.


Organizacyjnie: zostało mi jeszcze jedno zgłoszenie(ocena) do przeczytania. Po raz kolejny przepraszam Autorkę, która zapewne z niecierpliwością oczekuje na moją odpowiedź. Mogę usprawiedliwić się tym, że próbuję zrozumieć mechanikę i wykonuję naprawdę dużo obliczeń na geodezję. Doprowadziłam OO do porządku, więc na razie nie trzeba tutaj wykonywać większych prac konserwatorskich jak widzę.

Pozdrawiam ciepło!


14 komentarzy:

  1. Witam Cię serdecznie, Jaelithe!
    Mam nadzieję, że zaskoczysz nas wszystkich swoim "urzekającym" stylem i miło spędzisz czas na naszej ocenialni.
    Jestem pełna optymistycznych myśli co do dalszego prowadzenia się tego bloga. Stażystów już trzech, a i jeszcze jeden być może dojdzie. Mam nadzieję, że wszystkie Oceniające OO będą miały czytelników na pęczki - i tego nam życzę. ;) Na razie pozostaje mi jedynie pogratulować Tobie, Jaelithe, dostania się do naszej grupy i życzyć sukcesów. Skoro studiujesz, niech Ci ten rok lekkim będzie. Witam Cię wśród nas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za tak miłe powitanie ;)
    Ten 'urzekający' styl to może zostawmy w spokoju, bo wszystkich Was tu rozczaruję, jak się go nie doczekacie xD
    Ja również mam nadzieję, że będzie nam się tu wszystkim świetnie (i jak najdłużej) pracowało. A tak przy okazji chciałam jeszcze zapytać Ciebie i naszą trzecią koleżankę, hope, czy są jakieś blogi w wolnej kolejce, które bardzo byście chciały? Bo mam zamiar sobie coś wkrótce stamtąd wybrać, więc dajcie mi znać, czego mam nie tykać ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zależy tylko na jednym blogu - Siostry Riddle. Słyszałam o nim pewne... interesujące opowieści od czytelniczki, którą znam osobiście i chętnie zwróciłabym uwagę Autorce na parę kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok. To w takim razie Siostry Riddle zostawię w spokoju. Coś jeszcze? Bo trochę tych blogów tam jest w wolnej xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, poza tym nie. Co do reszty, to możesz wybierać wedle gustów i innych czynników. :)A hope ma blogi w swojej kolejce, więc pewnie nie będzie oceniała z Wolnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypisałam Ci Siostry Riddle do kolejki. Resztę proszę piszcie tam w komentarzach, które blogi sobie zaklepujecie, dobrze?;-) Tu rozumiem w ramach wyjątku odpowiedziałaś koleżance. Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ooo! Jaelithe! Witam! ;)
    Znając Twoje opowiadanie, już się nie mogę doczekać, żeby przeczytać pierwszą ocenę ^^
    I życzę zapału do pracy ;d

    Leaena ma rację, na razie nie planowałam brać blogów z Wolnej, więc jeśli o mnie chodzi - są Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej tam! Zapał do pracy się przyda, więc dziękuję xD To ja lecę do wolnej kolejki wybrać sobie bloga ^^

      Usuń
  7. Hej dziewczyny! Mam do Was pytanie(nie dotyczy Jaelithy). Przy jakiej ilości blogów blokować Wasze kolejki? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wolałabym, gdyby nie było w niej więcej niż sześć blogów.

    OdpowiedzUsuń