czwartek, 28 marca 2013

Odmowa - opowiadanie-1d-boys.blogspot.com/


Jestem zmuszona wystawić odmowę PiszęCoMyśle – opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

Powód: na stronie nie znalazłam żadnego odnośnika do naszej ocenialni. Jeśli jednak nadal zależy Ci na ocenie, zapraszam do ponownego zgłoszenia!


Wybaczcie, że się tak wepchnęłam nagle przed Lois, ale chciałam mieć już za sobą swoją pierwszą odmowę i zająć się oceną kolejnego bloga, dopóki mam jeszcze czas.

I przy okazji – wszystkim oceniającym i ocenianym, a także przypadkowych odwiedzającym tego bloga chciałabym życzyć zdrowych, ciepłych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych. I udanego rzucania się śnieżkami w Lany Poniedziałek ;)

Ściskam!

1 komentarz:

  1. HA! A myślałam, że tylko ja będę wystawiała odmowy.;))

    Dzięki, hope, za życzenia.
    Również życzę udanych świąt.

    OdpowiedzUsuń