piątek, 19 kwietnia 2013

Nowa Stażystka Marzycielka!


Witajcie!

Mam ogromny zaszczyt poinformować, że dołączyła do nas Marzycielka. Dziewczyna dopiero zaczyna swoją przygodę z ocenami, więc postarajmy się jej pomóc. Mam nadzieję, że szybko nabierze wprawy i zdąży się dużo nauczyć. Grunt to zapał do pracy, wena oraz czas.

Marzycielko, życzę Ci pomyślnego przejścia stażu, zgodnej współpracy w miłej atmosferze, lekkiego pióra i dobrej zabawy przede wszystkim. Obyś szybko się u nas odnalazła i zaaklimatyzowała. 

A teraz parę spraw organizacyjnych:
1. Podsumowanie stażu Lois opublikuję w poniedziałek. Do tego czasu proszę o ewentualne opinie.
2. ZAMYKAM rekrutację. Czekam jedynie na ewentualne zgłoszenie Pogrzebanej. 
3. Przyszła wiosna, na rower dziewczyny! Koniec wygrzewania klawiatur!

Tak krótko i skromnie. Ponętna fizyka wzywa. 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Dużo weny i pomyślnego przejścia stażu, Marzycielko. :)
    Prawdopodobnie jutro wyślę swoją ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Marzycielko! Pomyślnego przejścia stażu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Marzycielko!

    I w poście chyba pojawiła się pomyłka, to Lois zakończyła staż, mnie jeszcze trochę brakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj:) Życzę pomyślnego przejścia stażu i, co najważniejsze, żebyś dobrze się tu czuła;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, pomyślnego przejścia stażu, Marzycielko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ślicznie wszystkim za ciepłe słowa powitania ^^ Również mam nadzieję, że uda mi się przejść staż, a nasza współpraca okaże się owocna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Do Dementorki:
    Nie usuwam i nie zawieszam bloga. Wracam do pisania po chwili zwątpienia. Niecierpliwie czekam na ocenę i zaglądam tu 3 razy w tygodniu, żeby jej nie przegapić. Nie chcę, by Twoja praca szła na marne, czekam aż mnie zjedziesz :D Bardziej chciałabym, abyś skupiła się na błędach logicznych, niż sensie opowiadania, bo wiem, jak marna jest fabuła, ale mam sentyment do tej opowieści, tak wiec proszę nadal o ocenę. W sumie to chciałam zmienić szablon, ale skoro jesteś w trakcie, to niech już polecą punkty za ten zastępczy ;3
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, Marzycielko, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy, witamy Marzycielko :) mam nadzieję, że będzie Ci u nas dobrze i szybko się tutaj odnajdziesz ^^

    OdpowiedzUsuń