poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Nowa Stażystka Noisia Weltschmerz!

Witajcie!

Mam ogromną przyjemność powitać w naszych skromnych progach nową Stażystkę Noisię Weltschmerz. Mam nadzieję, że poprawnie odmieniłam pierwszy człon nicku. 
Zachwyciła mnie ogromem pracy włożonym w oceną i skrupulatnością. Zresztą... niebawem sami zobaczycie. 
Droga Noisio Weltschmerz,
Chciałabym Ci życzyć samych konstruktywnych ocen, ogromnych pokładów weny i zgodnej pracy w naszym przesympatycznym gronie. A tak poza tym wszystkim doskonalenia swoich umiejętności i oczywiście pozytywnego przejścia stażu!

W przyszłym tygodniu opublikuję podsumowanie okresu próbnego Lois. Nadal z niecierpliwością czekam na Wasze opinie.

Nadeszła wiosna. Piękna pogoda za oknem. Sezon grypy w pełni. 

Trzymajcie się!


10 komentarzy:

  1. Witaj, Noisiu! Bardzo cieszę się, że do nas dołączyłaś, trochę dziwnie się czułam, będąc jedyną stażystką. ;) Oczywiście powodzenia i tak dalej, już nie mogę się doczekać Twojej debiutanckiej oceny. A przy okazji, masz cudowny nick, zwłaszcza drugą część. "Weltschmerz" to takie ładne słowo!

    I pytanie z tych bardziej organizacyjnych. Czy pisanie opinii należy do obowiązków stażystów? Jestem tu nowa, jeszcze się trochę wstydzę i wydaje mi się, że za mało tu znaczę (jakiś dziwny i niezamierzony patos mi się wkradł, ale brzmi na swój sposób uroczo), by decydować o losach Ocenialni. Ale pytam, żeby potem nie było, że się obijam czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noisiu, witaj na OO:)

    snu, pisanie opinii nie jest obowiązkowe, ale mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, hej, witamy :D Powodzenia i dużo zapału życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że na OO pojawiła się nowa stażystka :) Życzę powodzenia i dużo weny w pisaniu ocen :D Przyznam się, że też miałam się zgłosić, nawet napisałam pół oceny pewnego opowiadania, ale zajęłam się szabloniarstwem i tak skończyła się moja przygoda z ocenianiem :)
    Wytrwałości i zapału, bo to najważniejsze!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, Noisiu! Powodzenia na stażu.

    Przepraszam ekipę, że mało się odzywam, ale po prostu nie mam czasu. Ocenę napisałam do podpunktu "Fabuła i wątki". Trochę się zestresowałam, bo dostałam 2 z geografii i jeszcze w przyszłym tygodniu piszę egzaminy gimnazjalne. Ocena na pewno pojawi się w kwietniu, inaczej sobie coś zrobię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wszystkim za miłe powitanie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również witam serdecznie i powodzenia na stażu życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również witam Cię serdecznie :) mam nadzieję, że zagościsz w naszych skromnych progach na dłużej i spodoba Ci się praca na OO ^^ tego Ci życzę, a przy okazji z niecierpliwością czekam na pierwszą ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, witaj :) Mam nadzieję, że zbyt szybko od nas nie uciekniesz ;)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  10. Ech, jestem zmuszona opublikować ocenę jutro, bo po wklejeniu z Open Office porobiły się jakieś paskudne chochliki z akapitami i kolorami, a nie mam teraz czasu tego poprawiać :/

    OdpowiedzUsuń