wtorek, 23 kwietnia 2013

Nowa Stażystka Pogrzebana!

Witam!

Tak, już kolejny raz mam przyjemność ogłosić pojawienie się nowej Stażystki. Tym razem w nasze progi wstępuje Pogrzebana. Droga Kandydatko, chciałabym Ci życzyć dużo weny, zapału do owocnej pracy, abyś szybko się u nas zaaklimatyzowała i nawiązała nowe znajomości. Dobrej zabawy w miłej atmosferze przede wszystkim.

Tym samym oficjalnie ZAKOŃCZYLIŚMY rekrutację. Wow, nieźle. A jeszcze jakiś czas temu sądziłam, że nigdy do tego nie dojdzie. Grunt to stała ekipa. Nie ma co, to dzięki Wam dziewczyny tworzymy wspaniałą, zgraną społeczność. Bez Was nie byłoby Ocen Opowiadań. Dziękuję.

Aby już nie przedłużać powiem tylko, że na dniach opublikuję podsumowanie stażu Lois. Ciebie, moja Kochana, ogromnie przepraszam za to ciągłe czekanie. Wyobrażam sobie, że może to być nawet i stresujące, jednakże ostatni czas poświęciłam na rekrutację, aby już ją zamknąć i to tak...

Całuję!


21 komentarzy:

  1. Pierwsza Cię powitam:)
    Ostatnio tyle osób do nas dołączyło, że aż miło;)
    Życzę Ci pomyślnego przejścia stażu i przyjemnego oceniania;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj na OO, Pogrzebana ;) i powodzenia na stażu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że będzie nam się miło współpracowało :)

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. O, czyli już nie jestem ,,najświeższa'' na OO ;)
    Cieszę się, że nasza ekipa się rozrasta.

    Witaj u nas, Pogrzebana. Życzę Ci przejścia stażu, miłej zabawy i dużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam zarówno Ciebie, Pogrzebana, jak i Marzycielkę i Noisię Weltschmerz, bo chyba nie miałam okazji tego jeszcze zrobić. Życzę Wam weny i cierpliwości. :D
    Przy okazji mam pytanie. Na przedostatnim blogu w mojej kolejce ostatni wpis pojawił się dwa miesiące temu. Oczywiście, nie zabieram się jeszcze za ocenę tego bloga, ale... no, właśnie, czy w takim razie już się "przeterminował" czy nie? :) A druga sprawa związana jest z ostatnim blogiem w mojej kolejce. Tam chyba w ogóle nie jest zaznaczone, kiedy pojawiają się wpisy. Nie widzę żadnej daty. Jak to potraktować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z tym przeterminowanym blogiem musisz zaczekać. Kiedy będzie pierwszy w Twojej kolejce, możesz wystawić mu odmowę. Chyba że Autorka informowała w zgłoszeniu lub komentarzu, że robi sobie przerwę czy coś w tym stylu. Co do drugiego... radzę spojrzeć na pierwszy komentarz pod najnowszym postem - zwykle ktoś wyraża swoją opinię zaraz po publikacji.

      Usuń
    2. Okej, w takim razie zobaczymy, jak to będzie z tamtym blogiem kiedy zacznę ocenę. A w takim razie, z drugim wszystko w porządku. :) Dzięki. ^^ Przy okazji, obiecuję zacząć pisać ocenę w czwartek i wstawię na początku maja. :)

      Usuń
  6. Hej, Pogrzebana :D Fajnie nam się ekipa rozrasta. Co do podsumowania, to spoko, rozumiem, że dużo roboty z rekrutacją :) Trochę stres, fakt, bardziej jednak fakt, że już chciałabym się zabrać za ocenę, a nie wiem, czy w ogóle jest po co w takim razie :P Już paluszki świerzbią :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe powitanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, Pogrzebana. Powodzenia na stażu!

    Sorki, że tak rzadko się odzywam. Egzaminy gimnazjalne trawją :/ Dobra wiadomość: została mi tylko poprawność i dodatki i kończę ocenę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć, czołem i powodzenia. Tak z ciekawości, skąd taki nick?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A pomysł na nick nagle sam pojawił się w mojej głowie, nie wiem, skąd się tam wziął. ;)

      Usuń
  10. Powodzenia: Pogrzebana, Nosia, snu i Marzycielka na stażu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło Cię widzieć wśród nas, Pogrzebana! Powodzenia na stażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego :) mam nadzieję, że spodoba Ci się u nas i zostaniesz na dłużej.
    PS Szefowo - przepraszam za wszelkie administracyjne poślizgi. Jutro mam wolne, więc jeszcze dziś wieczorem obiecuję się wszystkim zająć ^^ po prostu mam ciężki tydzień, ewentualnie miesiąc xd

    Ściskam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hope, nie szkodzi:) Przecież rozumiem, że każdy ma swoje obowiązki.
      Ja również ledwo ze wszystkim się wyrabiam. A już jutro egzamin *-*

      Usuń
  13. Do Dementorki:
    Chciałam zapytać, kiedy mniej więcej wystawisz ocenę. Nie, nie poganiam Cię. Po prostu planuję diametralne zmiany na blogu, które chcę wprowadzić wraz z kolejnym rozdziałem, lecz chciałabym najpierw zapoznać się z Twoją oceną. Liczę, że zrobię to jak najszybciej, ponieważ półtora miesiąca nie wstawiłam rozdziału, który mam prawie gotowy, lecz czekam na szablon (i ocenę). Nie oczekuję dokładnego dnia czy coś, lecz byłabym wdzięczna, gdybyś podała chociaż przybliżoną datę. Rozumiem, każdy ma swoje obowiązki, wiec powtarzam - nie poganiam. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ocenę już skończyłam. Czytam i poprawiam by było mniej błędów. Jeśli już chcesz wystawiać zmiany, wstawiaj po sobocie, ocena się pojawi jutro lub dzisiaj wieczorem.

      Usuń
    2. Kurczę, już się boję. Dziękuję za odpowiedź.

      Usuń