czwartek, 2 maja 2013

Podsumowanie kwietnia



                Nadszedł czas na podsumowanie kolejnego miesiąca. Jest nim już kwiecień! Rany, jak ten czas leci, prawda? Byle do wakacji, chyba nie tylko ja czekam na nie z utęsknieniem.



                Na początek – standardowo – trochę statystyk. Poniżej zrobiłam niewielki screen z ostatniego miesiąca. Największą popularnością cieszą się Zgłoszenia. W tym momencie już widzę, jak każdej z Was maluje się uśmiech na twarzy. Na pocieszenie powiem, że na drugim miejscu znajduje się ocena, którą nie tak dawno opublikowała Dementorka. Na trzecim miejscu uplasowała się Marzycielka wraz ze swoją pierwszą wypociną na naszej Ocenialni. Nikogo chyba nie zdziwi fakt, że najwięcej osób trafia do nas z Katalogu Ocenialni, zaś wklepało nasz adres WWW w dn. 27.04.13r., bo aż 651razy w ciągu jednej doby! Zresztą… zobaczcie sami:



                To nie koniec nowości. Warto wspomnieć, że ostatni miesiąc był dla nas najbardziej owocny pod względem ilości postów. Pojawiło się ich osiemnaście. Poniżej przedstawiam spis Oceniających i liczbę ocen, które udało im się opublikować. 

AlpenGold - 0
Dementorka - 1
hope -1
Jaelithe - 1
Lois - 1
Marzycielka - 1
Noisia Weltschmerz - 1
Ola - 1
Pogrzebana - 1
snu - 1
summer-sky – 0
+ 3 odmowy z Wolnej Kolejki

                Patrząc na ilość Oceniających być może nie jest to najwyższy wynik, ale dopiero się rozkręcamy i budzimy po długiej zimie. Cóż więcej… Warto wspomnieć, że w między czasie dołączyły do nas nowe dziewczyny: snu, Marzycielka, Noisia Weltschmerz oraz Pogrzebana. Natomiast Lois przeszła pomyślnie staż i zawitała na stałe na OO. W związku z powyższym zamknęłyśmy Rekrutację.
Ostatnio wraz z hope zrobiłyśmy porządki administracyjne. Odświeżyłyśmy zakładkę Współpraca oraz wprowadziłyśmy niewielkie zmiany estetyczne w różnych działach i ramkach. Co do dalszych planów, hope posprząta nieco w komentarzach, ja natomiast zajmę się forum, które trzeba dopracować. Wraz z innymi Oceniającymi jesteśmy w trakcie dyskusji na temat sposobu oceniania Poprawności. Mamy podobne pomysły, nieco inne w szczegółach. Musimy dojść do kompromisu. I jeszcze coś! Wiadomość z ostatniej chwili - pojawiła się zakładka "Pytania". Jak sama nazwa wskazuje, można tam pisać wszystkie swoje wątpliwości. W innych miejscach będą ignorowane.
 Wydaje mi się, że o wszystkim napisałam. Teraz już macie wolną rękę do publikowania ocen. I piękny maj przed sobą!

6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że nasza ocenialnia rozkwita wraz z wiosną ;) Z tego, co zaobserwowałam podczas pobytu na blogosferze, wydaje mi się, że co roku zima otępia i spowalnia blogerów, a na lato wielu z nich odżywa ;)
    Moja ocena cieszy się taką popularnością? Fajnie, miło mi ^^
    I gratuluję wszystkim dziewczynom, które w tym miesiącu opublikowały swoje oceny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie się cieszę, że w końcu udało nam się wyjść z kryzysu. I mam nadzieję, że kolejne misiące będą jeszcze lepsze ^^ tego nam wszystkim życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spójrzcie tylko na Wolną Kolejkę i przypomnijcie sobie, jak wyglądała podczas kryzysu! Jak tak dalej pójdzie, to może na chwilę odblokuję swoją kolejkę na zgłoszenia (bo parę blogów nie pasuje do tych, które oceniam)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był taki moment, że Wolna Kolejka była krótsza niż moja własna xd a po czasach, kiedy dochodziło nawet do 20 oczekujących blogów w Wolnej, to teraz te kilka pozycji wydaje się nieprawdopodobnie małą liczbą ^^
      Jak tylko zdecydujesz się odblokować kolejkę to pisz!

      Usuń
  4. To miło patrzeć, jak OO ożywa na nowo. Jestem pewna, że w maju opublikujemy jeszcze więcej dobrych ocen. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę z innej beczki - nie zdołam opublikować dziś oceny. Dałam sobie za mało czasu, a wymaga ona jeszcze kilku poprawek. Przepraszam i poczekam kilka dni, opublikuję po Noisi

    OdpowiedzUsuń