sobota, 31 sierpnia 2013

Podsumowanie sierpnia

Po raz pierwszy naprawdę się cieszę, pisząc podsumowanie, bo można uznać, że sierpień był dla nas przełomowym miesiącem.
Udało nam się wyczyścić kolejki i zredukować liczbę oczekujących na ocenę. Wolna kolejka wciąż pęka w szwach, ale już i tak jest zdecydowanie lepiej. W tym miesiącu wystawiłyśmy cztery oceny i przyjęłyśmy dwie nowe oceniające (Leaenę, która wróciła do nas po dłuższej przerwie, oraz Aileen). Niestety opuściła nas Dementorka. Za dwa dni powinien się także zakończyć staż Honnete, ale od dłuższego czasu nie mamy z nią kontaktu, więc prawdopodobnie na dniach będziemy musiały jej podziękować za współpracę.


Rozmawiałam z Angeliką i wspólnie doszłyśmy do wniosku (znaczy: ja zaproponowałam, a Szefowa zaakceptowała xd), że zgłoszenia będę zablokowane jeszcze przez miesiąc (do końca września). Tak,  żeby dać nam czas na przestawienie się na tryb jesienno-szkolny i umożliwić ocenienie jak największej ilości blogów z naszych kolejek, zanim znów będziemy przyjmować zgłoszenia.

Na koniec przejdę do przyjemniejszej kwestii – we wrześniu OO będzie obchodzić swoje pierwsze urodziny! Z tej okazji szykujemy dla wszystkich zgłaszających się oraz czytelników kilka atrakcji. Więcej szczegółów oraz cały plan naszej małej imprezy pojawi się w poście informacyjnym 9 września. Zapraszamy wtedy wszystkich zainteresowanych do zajrzenia na OO – nie pożałujecie! ;)

To tyle na ten miesiąc. I oczywiście trzymam kciuki, żeby wrzesień okazał się jeszcze lepszy! Ściskam wszystkich mocno i łączę się w bólu z tymi, którzy od poniedziałku muszą wrócić do szkoły.

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. O, to już rok? Jak ten czas szybko leci ^^.
    Hope, kiedy tak orientacyjnie mogę spodziewać się oceny? Bo nie wiem, kiedy mam dodać ostatni rozdział i czy w ogóle chcesz oceniać bloga, który jest na ukończeniu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 wrzesnia ;) ocenię, jasne, że ocenię. Niezależnie od tego, czy pojawi się epilog, czy jeszcze nie. Już i tak długo czekasz na ocenę, jesteś pierwsza w kolejce, o nic się nie martw, a rozdziały wstawiaj kiedy chcesz, odmowy na pewno nie dostaniesz ^^

      Usuń
    2. Okej, spoko, dzięki za odpowiedź ^^. Bo po prostu się zastanawiałam, czy nie dostanę odmowy za to, że blog ukończony i wolałam się zapytać ;).
      Ostatni rozdział właśnie tak tuż przed 10 września powinien być, a potem epilog. Swoją drogą, ocena nie pójdzie na marne, bo i tak planuję kiedyś napisać kolejną historię o aurorach w NY, tyle że z inną sprawą i z innymi postaciami.

      Usuń
    3. Nie, nie dostaniesz. To Ci mogę obiecać ;)
      W takim razie nie obiecuję, że najnowszy rozdział będzie brany pod uwagę, bo ocenę planuję skończyć trochę wcześniej ^^ Ale to wyjdzie w praniu.

      Usuń
    4. Okej, spoko, tam i tak nic bardzo ważnego już nie będzie ;).

      Usuń
  2. Leaeno zgadzam się i nie mam ci tego za złe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Przynajmniej nie będę musiała pisać "na chama". :-)

      Usuń
  3. Też mi się wydaje, że na tle ostatniego kryzysu, sierpień wypadł dla nas całkiem korzystnie i cieszę się z dwóch nowych współtowarzyszek ^^ Żałuję tylko, że sama w tym miesiącu nic nie opublikowałam, no ale zdarza się.

    Jeśli chodzi o kilka słów ode mnie do urodzinowego postu, to przepraszam, że jeszcze się za to nie wzięłam, jutro powinnam się odezwać w tej sprawie ;) Ogólnie wybaczcie, że nie udzieliłam się pod ostatnią oceną i rzadko tu wpadam, ale już zaczynam czuć szkolny klimat, gdzie blogosferę będę stawiać dopiero na drugim miejscu.

    Myślę, że odblokowanie kolejek od października to nie najgorszy pomysł. Cóż, jeśli mam być szczera, to wolałabym więcej czasu na uprzątnięcie naszych kolejek, ale rozumiem, że nie należy tak długo odbierać szansy na zgłoszenie się do oceny. Także liczę na to, że jakoś damy sobie radę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. hej! Chciałabym prosić o przeniesienie z wolnej kolejki do jednej z oceniających, ale nie mam pojęcia gdzie to zrobić:) Proszę o podpowiedź!

    Od razu podam dane, w razie czego:
    Autorka: Tiamat
    Blog: samirlih.blogspot.com
    Chciałabym się przenieść do kolejki Laeny, jeśli to możliwe.

    Pozdrawiam, T.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolejka jest kompletna i na razie nie zamierzam jej powiększać, także przykro mi, ale muszę odmówić.

      Usuń
    2. Tiamato Inanna (wybacz, jeśli źle odmieniam nick), jeżeli nie masz nic przeciwko, ja mogę Cię wziąć do swojej kolejki :) Tylko od razu uprzedzam, że ocena pojawi się dopiero koło listopada.

      Usuń
    3. Wybaczcie zwłokę, już uzupełniam kolejki :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Nie wiem, gdzie o to poprosić, więc piszę tutaj. Wraz z odejściem Honnete mój blog trafił do wolnej kolejki. Czy mogłabym prosić o ponowne przeniesienie go do kolejki Marzycielki? Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam,
      Tuśka
      PS Czy mogę prosić o ocenę mojego opowiadania pomimo tego, że ostatni rozdział pojawił się ponad miesiąc temu?

      Usuń
    2. No dobra, postaram się ocenić Twój blog, a nie mam pojęcia, ile to potrwa. Wybacz. Możliwe, że ocena pojawi się gdzieś tak w grudniu, bo obecnie mam dość zajęty czas. Nie wiem, czy jeszcze wtedy będziesz prowadziła bloga. Myślę, że można przypisać Cię do mojej kolejki,a gdy nadejdzie jego czas, zobaczymy, na czym stoimy ;)

      Usuń
  6. Uch, wybaczcie, że tak późno odpisuje - button waszego konkursu już znalazł się u nas na stronie głównej,
    Pozdrawiam,
    Aprilias :)
    [stowarzyszenie-mp]

    OdpowiedzUsuń