poniedziałek, 23 września 2013

Odmowy


Witam!

Post krótki i na temat. 


Odmowa oceny bloga Jack Daniels - Ostatniwybór

Powód: blog przeterminowany

Uwaga! Nie usunęłam i na razie nie usuwam (jeszcze) powyższego bloga z Kolejki. Jeśli Autorka w przeciągu trzech dni od dodania tego postu wyrazi chęć oceny pomimo przeterminowania, uwzględnię tę prośbę. Dlaczego w ten sposób? Cóż, mogłam się pomylić i być może Jack Daniels informowała nas o tym, że nadal jest zainteresowany oceną, a ja tego nie zauważyłam. 

Buziaki!

18 komentarzy:

  1. Hej hej, proszę blog Sheeiren Imai usunąć z tej listy. Oceniam go pomimo przeterminowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu Mirveka z USS galaxia. Blog nie jest przeterminowany. Skończe to jak bede miała dobrą proporcje wolnego czasu i weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog life-hostage nadal żyję tylko były małe problemy ;) Czy dałoby się ocenę "zamrozić" ? Czyli żeby był nadal w kolejce ale dam zanać jak ogarnę i znowu ruszy pełną parą. Proszę o odpowiedź na moim blogu żeby mieć pweność że przeczytam :0

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, jestem z bloga Alex i Lu i chciałam powiedzieć, że nadal jesteśmy zainteresowane oceną, zaś na blogu do końca września lub nieco później znowu pojawi się rozdział, więc nie porzuciłyśmy go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nadal jestem zaintreresowana oceną. Blog nie jest "przeterminowany" - w związku z wrześniowym nakładem nie mam czasu by pisać. Proszę o ponowne rozpatrzenie i ocenę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie, chciałam zapytać kiedy Lois wstawi ocenę mojego bloga? Miała to zrobić 15ego, a jest 28 ;/ czekam już naprawdę długo!

    Sammi z bloga ghost-gift-and-only-she

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy okazji poprzedniego podsumowania miesiaca Marzycielka wspominala, ze ma nadzieje wyrobic sie z ocena do konca wrzesnia... Czy sa na to jakies szanse?

    OdpowiedzUsuń
  8. Żeby nie było, że zostałyście zignorowane, odpowiem Wam ja, dziewczęta.

    Lois oraz Marzycielka zniknęły z tego zakątka internetów i nie mamy z nimi kontaktu. Prawdopodobnie zawirowania życia prywatnego; za jakiś czas pewnie, skruszone, wstawią ocenki i posypią głowy popiołem, ponieważ zapomniały załogę o owych zawirowaniach uprzedzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... No dobrze, to poczekam jeszcze z miesiac, a potem sie w razie czego przeniose do kolejki kogos aktywnego, oki? :)

      Usuń
    2. Oczywiście. Przykro mi, że Marzycielka tak odwleka ocenę, ale niestety... uroki internetu.

      Usuń
    3. Hej, jeszcze nie zniknęłam z tego świata :P Widziałam wasze komentarze już wcześniej, ale nie za bardzo miałam czas odpisywać.
      Leaeno, słusznie kombinujesz, nowy rok szkolny niestety niesie za sobą sporo pracy. Proszę o wybaczenie, muszę się po prostu przyzwyczaić do tempa, jakie narzuca liceum. Czy wrócę tutaj skruszona? Pewnie tak, ale nie przesadzajmy, oceny to tylko oceny.
      Gayaruthiel - jak widać, zawiodłam, za co bardzo Cię przepraszam. Niestety jeszcze trochę się naczekasz. Fajnie się wstawiało ocenki, gdy było się w gimnazjum (wybaczcie, że tak podkreślam tę różnicę szkół, ale to chyba ona jest główną przyczyną mojego zwlekania), a rok szkolny chylił się ku końcowi. Tymczasem teraz, w nowym miejscu i z nowymi działami materiałów, jest trudniej. Przyznam, że ostatnio mam mało czasu wolnego, a jeśli już go mam, to wolę go spożytkować inaczej niż pisać oceny. Ale w końcu coś naskrobię, nie chcę się poddawać.

      Usuń
    4. Ech, Marzycielko, toż to przecież półżartem było. Masz rację, oceny to tylko oceny.

      Usuń
    5. Marzycielko, luzik, jeszcze nie zawiodłaś, zawiodłabyś dopiero, gdybyś się poddała :) Tak jak mówiłam, mogę jeszcze trochę poczekać. Najważniejsze, że nie przepadłaś na zawsze i że ocenialnia ma z tobą kontakt. Powodzenia w nowej szkole! :)

      Usuń
    6. To dobrze. Dziękuję, że jeszcze dajesz mi szansę :)

      Usuń
  9. Z Lois nadal brak kontaku, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tak tylko piszę na szybko, żeby hope wiedziała, że wyślę jej jeszcze dzisiaj (przed tą 23:59) swoją pracę konkursową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego, jakby praca nie doszła czy coś, jestem nocnym markiem, więc pewnie jakoś do pierwszej wysiedzę i będę nerwowo sprawdzać maila ;).

      Usuń