poniedziałek, 28 października 2013

Odmowy



Taka tu cisza ostatnio, że aż głupio mi się zrobiło i postanowiłam dać znać, że żyję. Może trzy odmowy to nie jest najlepszy sposób na powrót, ale przynajmniej widać, że ktoś tu jeszcze zagląda, prawda?




Powód: ostatni post z 26 czerwca. Pisałam do autorki, czy jest zainteresowana oceną już dawno, ale odpowiedzi nie dostałam.



Powód: blog nie istnieje.



Powód: autorka zrezygnowała z pisania i, jak sama napisała, niedługo zamierza usunąć bloga.

Ode mnie to tyle. Z oceną planowałam się wyrobić jeszcze w tym miesiącu, ale chyba nie będę się łudzić, że dam radę. Jednak w listopadzie mogę obiecać coś od siebie już na sto procent. A potem miejmy nadzieję, że będzie z górki.

Pozdrawiam!


4 komentarze:

  1. Hej, tu autorka bloga dramione-odbudujmy-nasz-maly-swiat.blogspot.com
    Chciałabym zapytać, czy mogę jeszcze zamienić w kolejce tego bloga na dramione-wiecej-niz-magia? Nie za bardzo wiem, jak to działa,.dlatego pytam. Mam nadzieję, że dostane szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam,
    Tuśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zaproponować Ci ponowne zgłoszenie ;) od listopada zamierzamy odblokować zgłoszenia, więc wtedy w odpowiedniej zakładce możesz ponownie zgłosić się do oceny.

      Usuń
  2. Witam. Jestem autorką bloga dramione-forever.blogspot.com. Chciałabym powiedzieć, że odpisywałam na wiadomość pytającą, czy chcę ocenę mimo przeterminowania. Przykro mi, że najpierw zgodziłyście się go ocenić (a raczej zgodziłaś, hope), a teraz wyszły takie cyrki. Jednak rozumiem, że mogło się coś zawieruszyć, a data publikacji ostatniego postu nie zachwyca... Wciąż pracuję nad rozdziałem, czas nie jest w tym wypadku moim sprzymierzeńcem.
    No trudno, może ta ocena nie była mi pisana? ;P
    Pozdrawiam serdecznie,
    Lileen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz będę odpisywać w dwóch miejscach jednocześnie ;p Nie powiem, zależało mi na tej ocenie i zgłoszę się ponownie, ale dopiero po publikacji kolejnego postu, dobrze? :)

      Usuń