sobota, 2 listopada 2013

Rozstrzygnięcie konkursu, odblokowanie zgłoszeń oraz drobne podsumowanie.


Witajcie!
Nadszedł wielki dzień podsumowań.
 Zacznę od tego, na co wszyscy najdłużej czekali – rozstrzygnięcie konkursu!


Poniżej zamieściłam tabelki wraz ze średnimi. Zastanawiałam się, jakby to najwłaściwiej policzyć, bo jednak problemem okazał się fakt, że nie wszyscy głosowali na każdą pracę. Jak widać, tak czy siak nie wpłynęło to na wynik.

Opinie Czytelników:
Praca nr
Osoba1
Osoba2
Osoba3
Osoba4
Osoba5
Osoba6
Osoba7
Osoba8
Suma
1
9
10
0
0
0
0
0
3
22
2
9
0
0
0
0
0
0
0
9
3
0
0
10
5
8
10
10
9
52
4
0
0
0
5
0
0
0
0
5
5
0
0
0
10
0
0
0
6
16



Średnie:
Praca nr 1 – 2,75
Praca nr 2 – 1,125
Praca nr 3 – 6,5
Praca nr 4 – 0,625
Praca nr 5 – 2,0

Opinie Oceniających:
Praca nr
Oceniająca1
Oceniająca2
Oceniająca3
Oceniająca4
Suma
1
6
9
5
8
28
2
2
5
4
4
15
3
8
10
9
9
36
4
2
6
7
4
19
5
7
9
8
8
32

Średnie:
Praca nr 1 – 7
Praca nr 2 – 3,75
Praca nr 3 – 9,0
Praca nr 4 – 4,75
Praca nr 5 – 8,0

Mam ogromną przyjemność ogłosić, że pierwsze miejsce w naszym konkursie zdobyła praca nr 3 pt. „Amanda” autorstwa Magdy. Serdecznie gratuluję! Tym samym jest to nagroda podwójna, gdyż jednogłośnie stwierdzona przez jury oraz naszych Czytelników! Dla Magdy szykujemy dwie pozycje książkowe, które może wybrać spośród tych poniżej:
1) Mario Vargas Llosa Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki
2) Luca Spaghetti Masz przyjaciela
3) Anna Wojdaksja-Woźniak Bukiety życia
oraz dwie książki w oryginalnym języku (angielskim):
4) Kelly Keaton Darkness becomes her
5) Alexander McCall Smith The No. 1 Ladies' Detective Agency

Tym samym gratuluję drugiego miejsca Degausser z pracą pt. „Mantra” oraz trzeciego miejsca Ishirze (o ile dobrze odmieniłam nick) z pracą pt. „…a ich źrenice opowiadały całą historię”. Dla tych dwóch osób szykujemy słodkie upominki.
Chciałabym również podziękować za udział w konkursie pozostałym dwóm osobom (nie wymieniam nicków, gdyż nie wiem, czy by sobie tego życzyli).
Jeśli którakolwiek z osób z powyżej miałaby życzenia zobaczyć opinie na temat swojej pracy ocenioną przez jury, proszę o bezpośredni kontakt z Oceniającymi.
Zdecydowałam się opublikować wszystkie punkty i wyliczenia, bo nie chciałabym niemiłej sytuacji, że ktoś się nie zgadza, bo gdzieś podciągnęłam/zaniżyłam punktację.
W tym temacie chyba tyle. A! Proszę osoby z miejsc na podium o kontakt w celu ustalenia miejsca wysyłki nagrody (oceny.opowiadan@gmail.com).

Kolejny istotny temat – odblokowujemy zgłoszenia!
Obiecałyśmy, że ruszą od listopada, dlatego też dotrzymujemy słowa. Jednakże proszę mieć na uwadze, że ostatnio słabo stoimy z aktywnością „ocenową”, w związku z tym nie należy przypuszczać, iż ocena pojawi się jeszcze w tym roku…
I tak, drobne zmiany. Nasza hope przechodzi na tzw. Wolnego Strzelca, czyli nie przyjmuje zgłoszeń, a jedynie będzie wybierać blogi z Wolnej Kolejki. Urocza Lois zdecydowała się (choć mam ogromną nadzieję, że zmieni jeszcze zdanie!) opuścić naszą Ocenialnię po ocenieniu ostatniego bloga w kolejce.
Blogi, a raczej ich Autorzy, którzy zdecydowali się na ocenę pomimo przeterminowania, będą musieli wziąć się za swoje opowiadanie, gdyż koniec z ocenianiem blogów przedawnionych powyżej trzech miesięcy! Blogom, które obecnie są pod oznaczeniem „!” w naszej Kolejce, dajemy miesiąc na napisanie nowego postu. Skąd ta radykalna zmiana? Ponieważ sporo aktualnych blogów czeka na opinie, a w dodatku dojdą teraz nowe. A przy tych przedawnionych nie wiadomo, czy Autor wróci do kontynuowania opowiadania czy za jakiś czas usunie blog. Przy tak niewielkiej w ostatnim czasie aktywności ocenowej nie możemy sobie pozwolić na blogi opuszczone. Przepraszam.

Na koniec – krótkie podsumowanie!
Większość informacji zawarłam powyżej, jednakże jakbym o czymś zapomniała, proszę mi przypomnieć! Z góry dziękuję.
Cóż, minął kolejny miesiąc, a u nas dość smutno i cicho. Każdy zajął się własnymi sprawami, problemami oraz obowiązkami, sielanka na OO nieco przygasła. Mogę zapewnić, że żyjemy i mamy się nie najgorzej. Nie widać tego co prawda na stronie głównej, ale dyskutujemy od czasu do czasu na forum.
Miałam przytoczyć parę statystyk, ale póki panuje u nas zastój, nie ma większego sensu oraz potrzeby.
Na koniec chciałabym jeszcze podziękować Leaenie za jedną ocenę w tym miesiącu, która tym samym ratuje nasz honor. Wielkie dzięki!

39 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak nawiasem mówiąc, dobrze odmieniłaś nick, ale w tytule pracy zrobiłaś literówkę. Ale mniejsza o to.

    Dziękuję za przyznanie 3 miejsca, to zawsze jest jakaś motywacja do dalszego pisania.
    I z chęcią dowiedziałabym się co sądzą o tym opowiadaniu oceniające - w sensie jakie błędy są, na co mam zwracać większą uwagę i co mam zostawić - bardzo by mi się to przydało do dalszych prac nad opowiadaniami.

    Pozdrawiam,
    Ishira.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przepraszam!
      Już poprawiłam:)

      Usuń
    2. Ishiro, jeśli chcesz poznać nasze opinie na temat swojego opowiadania, zostaw nam swój adres e-mailowy. Te z dziewczyn, które miały jakieś zebrane notatki na temat Twojej pracy, na pewno Ci je prześlą.

      Usuń
    3. Hmmm, w sumie tak będzie łatwiej, jeśli zostawię ja swojego maila, bo nie każdy zostawia swoje :)

      tamaraenet@gmail.com - bardzo proszę o wskazówki i uwagi odnośnie opowiadania - jak dla mnie będą one cenne w dalszych pracach.

      Pozdrawiam,
      Ishira.

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcą.

    OdpowiedzUsuń
  4. *Dzikie szczęście, dostanę słodycze*.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje dla zwyciężczyni, a także dla pozostałych pań, które dostały się na podium ^^ Osobom, którym się nie udało, także gratuluję odwagi i czasu, które poświęciły na pisanie prac :)

    Jeśli ktoś chciałby przeczytać moją ocenę swojej pracy - proszę pisać pod jmarzycielka@gmail.com ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie, Marzycielko :P.

      Usuń
    2. Do mnie można pisać pod jaelithe17@gmail.com ;)

      Usuń
  6. hm, hm, czy ja mogłabym się mimo wszystko zgłosić do hope? proszę proszę proszę!
    *śliczne, sarnie oczka*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo ;) cały czas o Tobie pamiętam i nadal chętnie przyjmę Cię do kolejki ^^

      Usuń
    2. dziękować! nabazgrałam formalne zgłoszenie :)

      Usuń
  7. Pytanie do Leaena. Jutro dodam nowy rozdział. Czy mogłabym też prosić by został włączony do oceny czy może już za późno? :)
    Pozdrawiam cieplutko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, każdy opublikowany przez Ciebie rozdział będzie włączony do oceny, chyba że naprawdę będziesz miała pecha i opublikujesz go w ten sam dzień, co ja ocenę. :)

      Usuń
  8. Cisz rośnie wokół nas lalalalala
    -A

    OdpowiedzUsuń
  9. Coraz gęstszy jest ten las
    Bo kolejki rosną w słup
    Byleby do ferii - łup!
    Jednak jest oceniająca
    Dużo czasu nie mająca
    Ale kochająca światek
    ten blogowy, ten świat bajek
    Gdzie aŁtorki i prawnicy
    toczą boje gdzieś w Lednicy
    A analizatorzy właśnie
    implikują te ich waśnie
    do Kanonu Internetów
    Głupich zwrotów i bagnetów
    ciętych ripost.

    Jam jest tą oceniającą
    Czytać opka kochającą
    Więc nie rezygnuję wcale
    Z oceniania. Ku mej chwale!
    Serious biznes, kasa, fejmy
    Do kieliszków se nalejmy
    I wypijmy toast wielki.
    Ocenialni-krzewicielki
    Rzycia (tajemnica do odkrycia
    czym jest rzycie)
    ...
    Nie masz rzycia?

    :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co te nudy robią z ludźmi, nie? Siała baaabaaa maaaak! Nie wieeeedziaaaałaaaa jaaaaaakkkkk! :3
      -A

      Usuń
    2. Leaeno, spójrz na aska :)

      Usuń
    3. Nudziło mi się, fakt. Ale nie odbieraj tego osobiście, przecież to tylko wierszyk. :-)

      Usuń
    4. Ależ nie odbieram tego osobiście, bo wierszyk jest genialny :3
      -A

      Usuń
    5. Dzięki. :-)
      Moja ocenka pojawi się do końca miesiąca. Tyle mogę od siebie obiecać.

      Leleth, odpowiedziałam na pytanie na Twoim Wywiaderze.

      Usuń
  10. Hej, ja do Leany.
    W sumie nie wiem, dlaczego miałabym mieć jakieś obiekcje co do oceniania mojego opowiadania przez Ciebie, ale skoro takie są zasady, to oficjalnie ogłaszam, że wyrażam zgodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za szybką odpowiedź. Zasady mówią, że jeżeli autor nie zgłasza się do mnie dobrowolnie, tylko wyławiam bloga z Wolnej Kolejki, muszę wpierw dopytać się, czy nie ma nic przeciwko. Nigdzie nie jest to zapisane, ale zakładam, że kulturalny człowiek nie pcha się na umór ze swoją opinią. Chyba. ^.^
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Ocenisz mi opowiadanie? Zgłosiłam się jakiś czas temu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, mogłabyś podać nick oceniającej, do której się zwracasz?

      Usuń
    2. Wygląda na to, że Monika zgłosiła się do wolnej kolejki, więc chyba nie zwraca się do nikogo konkretnego ^^'

      Usuń
  12. Czy ktokolwiek poza Leaeną tu coś robi? Niby mówicie, że będziecie pisać ocenki, ale to takie obiecanki cacanki, na efekty się to nie przekłada. Może czas pomyśleć o zawieszeniu/fuzji z inną ocenialnią/przeniesieniu się aktywnych oceniających/cokolwiek? Ludzie w Waszych kolejkach mogą czekać wieki, o wolnej nawet nie wspominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to nie ma żadnych wiadomości od reszty załogi. I naprawdę nie trzeba się unosić, bo ci ludzie mają też życie poza ocenosferą. Czy ty też siedziesz w necie 24 godziny 7 dni w tygodniu? Bo nie wydaje mi się. Jak będzie coś wiadomo to się ktoś odezwie prosta sprawa

      Usuń
    2. Yyy, w którym miejscu Lilou się unosi? Jej wątpliwości ani nie są nieuzasadnione (chyba nikt nie wymaga publikacji dziesięciu ocenek na miesiąc, ale trudno nie zauważyć, że niektórzy autorzy nie opublikowali żadnej już od kilku - a jeśli nie ma wiadomości, nie wiem, nie wnikam, co się tu dzieje w załodze, mało mnie to interesuje, to tym bardziej jest coś nie tak - poważnie, nie trzeba w tym celu siedzieć w internecie 24/7), ani nie wyrażone w niegrzeczny sposób.

      Usuń
    3. Oceny się piszą, choć pewnie nie tak szybko, jak byśmy chciały (moja powinna się pojawić w przyszłym tygodniu). Cieszę się jednak, że ktoś tu jeszcze zagląda i się interesuje.

      Usuń
  13. ok przepraszam mój błąd. czasami odczuwa m niektóre rzeczy nazbyt emocjonalnie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie, dziewczyny. Ocenialnia nie jest zawieszona, pozostałe członkinie załogi nie mają czasu na pisanie ocen, więc nic nie publikują. Główne założenie jest takie, że jeżeli ocenialnia nie podniesie się z kryzysu do końca roku, zostanie zawieszona. Dziękuję za uwagę.

    Przepraszam, ale ocenka nie pojawi się do końca listopada. Strasznie mi się rozrosła, a nie chciałabym jej dokończyć tak na łapu-capu. Mam nadzieję, że nikomu opóźnienie nie będzie przeszkadzać, ale skoro w komentarzach napisałam, że wyrobię się do końca listopada, warto rzecz sprostować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybkie pytanko do hope: jak tam z oceną? Bo wspominałaś, że postarasz się ją opublikować przede mną, więc chciałam wiedzieć czy masz już konkretną datę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mam konkretniej daty. Wciąż piszę, ale ospale mi to idzie, więc jak chcesz to publikuj swoją ;)

      Usuń
    2. Ok ;) Moja ocena już prawie gotowa. Wprowadzam poprawki i jeszcze jakieś dopiski z ostatniej chwili, ale nie chcę tego na razie publikować dopóki nie odpocznę od tekstu i nie przeczytam go ze świeżym umysłem, bo w obecnej sytuacji nie byłabym już w stanie dojrzeć żadnych błędów.
      Pewnie więc się to pojawi gdzieś koło wtorku ;)

      Usuń
    3. O, super, Jaelithe, że już niebawem wstawisz nową ocenę ^^ Gratuluję zaangażowania. Jak tylko znajdę trochę czasu, na pewno ją przeczytam :)
      Moja ocena podczas tego weekendu też już ruszyła, także myślę, że powinna być... nie chcę zapeszać, ale w każdym razie na pewno przed Świętami :P

      Usuń
    4. Jak cudownie, coś się dzieje! :) Trzymam za Was kciuki!

      Usuń