poniedziałek, 30 grudnia 2013

Nowa Stażystka - Dalia!


Witajcie!

Jak tam żyjecie po Świętach? Skarbonki pełne? Brzuchy przejedzone? A karnet na siłownię już zakupiony? No dobra, tak na serio to mam nadzieję, że nikt z Was się nie rozchorował i wracamy do rzeczywistości w pełnym składzie. Ja złapałam przeziębienie, ale to inny rodzaj choroby "poświątecznej" :)

Mam Wam do przekazania fantastyczną nowinę! Po zrezygnowaniu i braku nadziei na kolejną osobę w Załodze, przebudzamy się ze snu zimowego (tak szybko?). Przybyła do nas bardzo energiczna i żywiołowa dziewczyna, która twardo stąpa po ziemi i ma swoje zdanie (a jaki charakterek!). 
Po tej krótkiej zapowiedzi mam przyjemność powitać w naszych skromnych progach Dalię!
Mam nadzieję, że ciepło ją przyjmiecie i pomożecie młodszej koleżance po fachu. 
A Tobie, Droga Dalio, życzę wszystkiego, co najlepsze. Niech wena Cię nie opuszcza! Obyś zadomowiła się u nas na dłużej i czerpała przyjemność z tego, co lubisz robić. Mogę zapewnić, że postaramy się stworzyć przyjazną atmosferę, abyś z uśmiechem na twarzy wracała do nas za każdym razem. 
Życzę Ci powodzenia!

P.S. Korzystając - zapewne - w tym roku z ostatniej okazji, chciałabym życzyć wszystkim udanego sylwestra, zabawy do samego rano, gorzkiego szampana oraz pomyślności w Nowym 2014 Roku!


5 komentarzy:

  1. Witam serdecznie, Dalio! Mam nadzieję, że szybko się zaaklimatyzujesz i dodasz energii zespołowi! Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, nowa dusza! ^^ Bardzo się cieszę, że zdecydowałaś się do nas dołączyć, droga Dalio, to kolejna motywacja dla nas wszystkich. Życzę Ci przede wszystkim zapału i cierpliwości do pisania, a także żebyś została z nami jak najdłużej :) Chętnie przeczytam Twoje pierwsze oceny i dam ewentualne wskazówki ;)

    Dzięki za życzenia, ja również życzę wszystkim wspaniałej zabawy sylwestrowej i aby Nowy Rok przyniósł naszej załodze dużo siły i radości :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w załodze, Dalio ;)
    Wspaniałego sylwestra, dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, dziewczyny, za tak ciepłe przyjęcie i słowa motywacji. Mam wielką nadzieję, że miło będzie się nam współpracować. Za ewentualne wskazówki, jeśli chodzi o ocenianie, będę bardzo wdzięczna.
    Również pozdrawiam i życzę niezapomnianego sylwestra, a także szczęśliwego Nowego Roku. :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, Dalio. :) Mam nadzieję, że miło będzie się nam współpracować.

    PS A tak przy okazji: parę razy na forum już prosiłam, ale zrobię to tu, skoro administracja nie zauważyła. Mogłybyście podmienić link z tego i tak zdechłego Aska na mój e-mail (w mojej podstronie)? I zmniejszyć czcionkę do normalnych rozmiarów? :)

    OdpowiedzUsuń